Vandaag met paard en al gevallen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Vandaag met paard en al gevallen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 20:16

Ik en Silas gingen vandaag samen met Madieke en haflinger Donna (Missdonna) een lekker buitenritje maken.
eerst langs de boeren landweggetjes (onze shetlander vrienden eventjes begroet Lachen )
en toen achter de snelweg langs (zit een dikke rij bomen tussen en dan een breed stuk gras)
daar hadden we eventjes lekker de vaart erin. we zagen dat er een boom was omgewaaid dus wij ook nog eventjes springen. was erg leuk, dus omdraaien en er nog ff overheen *LOL*
bij de 3e keer ging het mis, ik reed voorop en gallopeerd na de sprong door, niets aan de hand. toen opeens viel silas met mij erop en schoven we nog een meter door! hij ging snel weer staan, en gelukkig bleven mijn voeten niet in de beugels hangen. ik stond ook snel weer, wel last van m'n been ( --> hij was boven op mijn been gevallen) en snel kijken hoe hij liep! eerst eventjes een stukje stappen, was niets te zien, eventjes draven en gelukkig liep hij toen ook nog goed!
wel hele groene manen, maar de oortjes stonden al weer vrolijk naar voren!
ik ging er toch maar weer even op, en jahoor, ik zit nog niet of hij springt alweer aan in galop Schijnheilig ! hoe bedoel je haflinger?
ben echt blij dat het allemaal goed is afgelopen!
eenmaal thuis maar eventjes lekker verwend met een schepje muesli en alles nog eventjes goed nagekeken! was niets te zien, hij zou morgen wel stijf zijn, maar liever een dagje stijf, het had erger kunnen aflopen!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:17

Dat is gelukkig goed afgelopen! Meteen een les dat je niet op nat gras (want dat is het nog wel na dit weer) moet galoperen Haha!

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:20

Waaaaaaa! Wat eng zeg! Gelukkig dat je bovenbeen niet gebroken is of wat andres ellendigs.

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:25

Dat is overgins best gevaarlijk over niet proffedionele (dus natuurlijke) hindernissen springen ivm de afzet grond en de andere kant landing mits natuurlijk zeer goed geinspecteerd (maar ik ga ervan uit dat je dat wel gedaan hebt) maar jah gelukkig is het goed afgelopen. Veel sterkte nog met de pijn in je bovenbeen

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 21:19

griebels schreef:
Dat is gelukkig goed afgelopen! Meteen een les dat je niet op nat gras (want dat is het nog wel na dit weer) moet galoperen Haha!


het heeft niets met het natte gras te maken, maar echt die kuil die in het gras verstopt zat! ben juist blij dat het een beetje vochtig was, aangezien dat toch een stuk zachter valt dan de keiharde grond, het glijd ook beter anders had silas er wel ff uit kunnen zien! (en ik misschien ook)

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 21:51

Dat is dus de reden waarom ik altijd een beetje huiverig ben voor het springen van 'natuurlijke' hindernissen.....

Gelukkig is het goed aflopen...

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 21:56

Pfoe, gelukkig is het goed afgelopen!

Mij is het nog nooit overkomen, is wel 1 van m'n grootste angsten w.b. paardrijden.

boomer
Berichten: 148
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 21:59

Nou, nou, wat een ervaring zeg! Gelukkig dat het goed is afgelopen...