wat een domme mensen zijn er toch

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

wat een domme mensen zijn er toch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 19:43

ik erger me best wel aan een meisje bij ons op de club. ze zit bij mij in de springles terwijl ze volgens mij niet echt durft. ze is altijd chagerijnig en ze loopt haar pony af te bekken en gebruikt altijd haar zweep en sporen enz. ik zag vaak tegen haar dat ze is normaal moet doen enz, maar dan krijg je een grote bek terug. nou was het volgende dus: springles, rijd madam met slof (en ook lekker zagen) ik keek haar echt zo aan van, dat gaat nooit goed. ik snapte ook niet dat henny niet zei dat ze dat ding moet afdoen, want dat de pony niet super loopt ligt aan haar, aangzien bruin bij haar zusje 10x beter loopt.
nou ze zat er dus echt met zon dunk van hier tot tokio op: kijk ik rijd met slof Haha!
en toen ging ze springen... en wat deed ze, teugels los, slof vast Haha! enja bruin op de rem, zij er flink af.

het recht is gerechtigt Haha!

kijk ik heb niks tegen op slof en dergelijke maar zij snapt het gebruik er blijkbaar niet van. ik wil niet zeurderig overkomen ofzo, maar dit zit me ff hoog. hebben jullie ook van die irritante betweters op de ponyclub?

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:45

tuurlijk, die zijn overal Tong uitsteken

Maar dan is het eigenlijk wel het leukste als je ze er met een mooie boog af ziet zeilen...

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 19:47

was ook erg mooi jah Haha!
maar ik vind het zo sneu voor dat beest. ze prikt altijd met spoor en slaat hem enz en altijd schreeuwen. terwijl haar zusje wel beter rijd en ook serieuzer, maar die rijd op haar pony die al 26 is en dan ook echt bijna uitgeblust. das jammer Scheve mond

ArubaSma

Berichten: 187
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:14

Hahah jah lijkt me best wel gaaf om dat te zien (dat meisje).
Maar idd is nie leuk voor die paard Boos! Hoop dat ze het heeft afgeleerd

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:14

Hoe lomp kun je wezen om met een SLOF te gaan springen?! Straks breekt hij zijn nek. Snap niet dat jullie instructeur er niets van gezegd heeft, ik vind het niet normaal in ieder geval.
Ik geef dat beestje groot gelijk

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:24

wta erg dat je instuctrice niets zei, dat vind ik echt niet kunnen, verder, dat soort mensen zie ik regelmatig.

Illona
Berichten: 578
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:29

er zijn altijd van die mensen, die denken dat ze geweldig zijn.. zucht. Maar gelukkig zijn er nog veel meer gezellige mensen Haha!

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:38

jee gezelligheid boven alles Haha!

Illona
Berichten: 578
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:45

kom net terug van onze club, we hebbe weer heel veel gelachen (en geleerd Haha! )

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:51

beterweters zijn er altijd en zul je ook wel houden denk. goed voor der dat ze eraf is gevallen miss leert ze er een keer van

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 20:57

Geriette schreef:
Hoe lomp kun je wezen om met een SLOF te gaan springen?! Straks breekt hij zijn nek. Snap niet dat jullie instructeur er niets van gezegd heeft, ik vind het niet normaal in ieder geval.
Ik geef dat beestje groot gelijk


dit snap ik ook niet, maar wil er bij zeggen dat hij verder wel altijd heel goed les geeft en geen risicos neemt enz, maar dat vind ik ook fout van hem.

Illona
Berichten: 578
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:58

joke20 schreef:
beterweters zijn er altijd en zul je ook wel houden denk. goed voor der dat ze eraf is gevallen miss leert ze er een keer van


idd, ze lopen vanzelf een keer tegen de muur, en komen ze erachter dat ze toch niet zo gewelidg zijn als ze altijd dachten.
Hahah hoewel sommige een eeuwig bord voor hun hoofd lijken te hebben Verward

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:59

er zijn overal beterweters ja! Het komt vast wel een keer op hun over dat ze niet zo gweldig zijn als ze denken

miepiemaaike
Berichten: 88
Geregistreerd: 24-10-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:32

misschien dat ze een keer gaat nadenken nu ze ff goed voor l*l heeft gestaan Haha!

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 08:12

hoe dom kun je zijn om iemand met slof te laten springen, het had wel de dood kunnen worden van beide.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 08:15

Hoogmoed komt voor de val...Lips are sealed