Dagje Candy (met heel veel regen:)) )

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Dagje Candy (met heel veel regen:)) )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-02 19:25

Vandaag ben ik weer met Monica meegeweest naar Candy. 'T was heel erg gezellig. Ze had mijn zadel weer geleend en was me heel dankbaar. Knipoog Toen we erheen reden regende het al een beetje maarja. We hadden Can eerst helemaal gepoets. Was mooi schoon en weer een paar kilo vacht kwijt. Lachen Toen zijn we naar de bak gegaan. Het regende nog niet zo heel erg hard, maar na 5 minuten begon het me te hozen!! Candy vond het geweldig. Monica en ik wat minder. *LOL* Het woei er ook nog eens heel erg hard bij. Ik stond gewoon in de bak en was zo zeiknat. Monica en Candy ook, maar we gingen gewoon door. Het ging namelijk ontzettend goed. Ik heb Monica en Candy weer flink afgebeuld. }> *LOL* Ze ging echt super lopen. Heerlijk ontspannen. Zag er super netjes uit. Gelukkig werd de regen steeds wat minder. Na een half uur ofzo vroeg Monica of ik er even op wilde. Graag natuurlijk! 'T was echt leuk. Wat een super gave pony, zo fijn en makkelijk lopen! Van zo'n pony kan je echt ontzettend veel leren. Nadat ik ff een kwartiertje ofzo had gereden ging Monica er weer op. Weer ontzettend goed sjouwen. Echt zo'n leuk dier! Als het een keer wat beter weer is neem ik de digicam weer mee. Dan kunnen jullie het verschil zien met hoe het in het begin ging (ja, nog maar 2 weken geleden) en met hoe het nu gaat. Echt super!
Na het rijden waren Candy, Monica en ik helemaal doorweekt. Eerst van Candy de modder afgespoeld en d'r daarna helemaal drooggewreven. Toen mijn zadel, singel, beugel en beugelriemen ontmodderd. *LOL*
Het was dus weer een ontzettend leuk (en nat) dagje. Party!!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 20:12

het was idd heel erg leuk! ze gaat het super lopen nu!
alleen door de wind woeien onze cappen steeds af *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* maar het was echt onwijs euk ondanks de regen!!! ik hoop dat het de volgende keer iets mooier weer is want dan worden er waarschijnlijk wel weer foto's gemaakt Lovers
en ze is echt al heel dun(vergeleken et eerst dan) in haar vachtje en ze ziet er al veel mooier uit Kwijl
groetjes monica

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 20:26

leuk zeg....
zijn jullie ook zo lang bezg geweest met poetsen vandaag???
pffffff ik ook, bon verliest ook dr halve wintervacht, noem het eerder herfstvacht want zo dik wassie niet. Ennuh na een half uur poetsen was ik eigenlijks nog niks verder Huilen

leuk dat eht zo goed gat en ben benieuwd naar de foto's, ik had me digi ook mee tot ik hem in de auto liet liggen Boos!