met jura gemeet!! :-)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

met jura gemeet!! :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-02 19:52

Vandaag zou ik naar mijn ouders in noord-holland gaan. Dus tegelijk ook de mooie kans om maartje(jura) eindelijk eens te ontmoeten.
Het stond al heel lang in de planning, maar steeds als ik wou komen dan kon ze niet.
Dus nu eindelijk kwam het zover. Eerst nog ff gebeld waar ik precies heen moest. Wist alleen dat ze in purmerend woonde, maar voor de rest helemaal niets.
Dus even aan de foon en op naar purmerend.
Ik had gelukkig een goed routebeschrijving gehad want ik kon het in 1 keer vinden. (met uitzondering van het huis. daar reed ik 1 keer voorbij)

Toen ik aankwam ging ze net haar nieuwe aanwinst longeren. Sjonge jonge wat heeft die een draf zeg Kwijl Echt geweldig gewoon.
Daarna ging ze eerst aan de longe erop en toen ging ze voor de eerste keer los. Hij was geloof ik wel wat onstuurbaar , maar ik vond het erg netjes eruit zien.
Vind het echt zo een gaaf beestje.. Niets bekommerd hem. Ook toen de dierenarts kwam. Intresseerde hem helemaal niets.

Hierna heeft ze nog even razinda gereden. Dat is me ook een schatje hoor.
Ze had er een week niet op gereden zei maartje. maar dat was er niet af te zien. Echt superbraaf.

Helaas moest ik daarna weer naar huis. Naar mijn ouders. Was onderhand al half 5 geworden en ik wou een beetje op tijd bij mijn ouders zijn.

Was een erge geslaagde dag. En wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Maartje... voor jou de aanvulling Knipoog

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 21:20

He wat leuk, je verslag staat er al! Lachen

Ik had Tallie dus niet meer gesproken via icq, maar kreeg een offline bericht dat ze langs kon komen, aangezien we elkaar niet meer zouden spreken via icq, had ik mijn mobiele nummer maar gestuurd en ja hoor, ze belde ook nog! Haha!

Het was een hectische dag, de DA moest komen en ik wist niet hoe laat, had tijdens het wachten maar 'even' de hele stal opgeruimd en schoongemaakt, boxen gemest en had ook nog les maar ik kon geen tijd plannen i.v.m. de DA. Op een gegeven moment toch maar de schimmel gaan longeren en toen kwam Tallie! Lachen

Ik ging er voor de 2de keer op, vorige keer was ik ook wel even los geweest maar dat was maar heel even. Nu ben ik wat meer gaan rijden en Cres begreep al veel beter wat ik bedoelde. Toen kwam mijn instructrice/vriendin voor de les met Razin, maar ik zat dus nog op Cres. Bloos
Maar dat vond ze niet erg omdat ze die ook nog niet had zien lopen en ze heeft me dan ook nog even wat aanwijzingen gegeven. Helaas had ze geen tijd meer om te wachten dus de les is naar morgen verzet. Toen we Cres aan het afzadelen waren, kwam de DA. Die heeft geent en bloed geprikt voor een bloedonderzoekje. Cres gaf nergens om! *LOL*

Toen Razin nog even gereden en die liet zich niet eens van haar beste kant zien, bokken bij het aanspringen in galop enzo! Bloos
Toen moest Tallie helaas weer gaan. Ik ben daarna nog naar de fouragehandelaar in Stompetoren geweest en een ruitersportzaak in St. Pancras. Nu zit ik even thuis maar ik moet Jur zo nog rijden. Als het niet te hard regent... Haha!

Maar het was weer een leuke dag en ik vond het ook superleuk om Tallie ontmoet te hebben! Party!!

BTW net gebeld voor de uitslag van het bloedonderzoek en Cres heeft een bepaalde waarde te laag (weet even niet meer wat), maar de DA belt me zo voor uitleg.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 08:27

Maartje, het zal ook 'es niet dat er iemand bij je prachtige paardjes komt kijken en het regent.... Knipoog
Leuk dat jullie het naar je zin gehad hebben.

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-02 11:16

ja was echt erg gezellig . aleen jammer dat ik zo vroeg weer weg moest.
was wel leuk toen ik aankwam, want maartje had niet eens door dat ik er al stond.
Ik moest echt zeggen van Hoi!! en toen pas had ze door dat ik er stond.
Is toch altijd weer spannend zo een meeting.
Maar het was wel erg geslaagd.
Vond het gezellie.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 14:35

hey wat leuk joh!! wat zijn er al veel bokkers bij je paardjes wezen kijken!!
schijnt dus dat ze net zo mooi zijn als op de foto's Haha! al die positieve en leuke reacties Lachen gezellig joh!! wel druk zeg 3 paarden doen ik vind 2 al veel Bloos

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-02 18:52

worden er misschien geloof ik vier he maartje?
ik vroeg me ook al af waar ze al die tijd vandaan haalt.
Ik ben al druk met 1 paardje.