neee Polly lijkt hengstig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PollyJarig
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23407
Geregistreerd: 09-04-01

neee Polly lijkt hengstig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 23:25

*huil* de eerste en tweede scan waren zo gruwelijk goed, en nu...
Vandaag kwam Obelix bij ons met Asterix om te chippen, de DA zou toch komen o.a. om Nancy te chippen dus dat kwam wel mooi uit.
Dus Asterix bij de merries gezet, Polly mepte wel flink maar ze plaste ook flink, ik kon wel janken...ik wil dit veulentje zo graag...
De dierenarts was er gelukkig al snel, dus ik meteen 'ze is hengstig' maar volgens haar kon dat niet, dan moest ze verworpen hebben en daar geloofde ze niet in... Haha! (wel dat een pony kan verwerpen maar niet dat het gebeurd was).
Toen we even stonden te schuilen voor een van de vele buien kwam ze al tot de conclusie dat ze wel flink afsloeg, maar ja ze 'knipoogde' en plaste wel, maar dat kwam wel vaker voor...
Vanavond op mijn werk weer een hele tijd erover staan denken en haar toch maar weer gebeld (arm mens), of een extra scan verstandig was.
Het leek haar niet nodig zei ze, maar 'ik weet hoe je bent, dus kom morgenmiddag maar even' Lovers
Morgen dus meer duidelijkheid, ik hoop zo..zo erg dat het vruchtje er nog zit...duimen jullie mee...alsjeblieft?

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


PollyJarig
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23407
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 16:01

Ik ben net geweest en zoals iedereen (incl dierenarts) al zei: ik maak me druk om niks, die kleine zit er gewoon nog! Lachen

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


PollyJarig
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23407
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 20:11

eheh, 2 kleine monstertjes he lau, Nancy is ook drachtig

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Dries1990, Googlebot, Kashmino, Laj1, Lisewiesje, MairiMacBran, MarjanB, Rosanna1990, supervon78, tienus63, Vuri en 120 bezoekers