vandaag voor het eerste op rustique gezeten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

vandaag voor het eerste op rustique gezeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-02 21:38

ik had valentina helemaal gedaan ze liep niet lekker ivm kort bekapt, terwijl de hoeven zo lang waren..
dus niet echt super gereden toen ik met haar klaar was had miranda best wel haast dus ik zeg wacht maar ik mest je box wel uit ga jij maar lekker rijden.
toen ik de kruiwagen achter had gezet en geleegt vroeg ze mar wil je er ook zo even op? dus ik snel me cap gepakt.. en ik mocht er op een kwartiertje ofzo gestapt echt geweldig!! Lachen maar wat is ze groot zeg!! PFF
maar ze is echt heel braaf.. ze kan al in galop ze sprong op beide kanten meteen goed aan!
dus ben erg trots en blij Lachen maar wel vreemd hoor ze heeft veel ruimere passen dan magnifiek
ben echt helemaal weg van haar!! Kwijl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 08:35

Mooi dat je zo enthousiast bent meis! Het komt wel goed met dat nieuwe paardje, magnifiek is best vervangbaar. Succes hoor!

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 09:33

Goed om te horen dat het lekker gaat! Veel plezier en succes.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-02 13:30

ik zoek geen vervanging voor magnifiek omdat dat gewoon echt me eerste verzorg paad was waar ik ook echt veel plezier mee heb gehad en van haar ben ik nog steeds helemaal gek!!
toen ik rustique voor het eerst zag was ik ook meteen helemaaal verlieft op dr ik zie haar niet als vervanging maar ik vind haar ook verschrikkelijk gaaf!
ze word ook steeds mooier nu.. ze krijgt zelfs al appeltjes op dr vacht *trots* tja we staan ook vaak 3 kwartier te poetsen..ze was daar echt uit de bagger gerukt Knipoog
dus overal zaten plakaten modder en strond dus ze is wel zo'n 10x geassen Knipoog
ze is echt heel lief heeft een heel alert koppie vind het allemaal wel interresant maar niet echt boeiend ofzo..net als magnifiek zou helemaal gek worden van een eend die de sloot uit springt, ze schrikt wel maar dan is het niets gemeen dan is het een stukje rennen als ze echt heel erg geschrokken is en anders een klein sprongetje opzij..
ze zijn nl. al op de weg geweest er kwam er vracht wagen aan ze keek zo van.. Gaaaap lekker belangrijk Gaaaap
ik ga dit jaar wel me ruiterbewijs halen, kan ik ook met haar naar buiten of naar de manege of de bak. Lovers