Reacties op advertentie + nieuwe!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Reacties op advertentie + nieuwe!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-02 22:26

Ik heb van de week een advertentie voor een nieuw verzorgpaard geplaatst. Omdat Dira toch verkocht wordt in april en de eigenaren al in volle gang met de voorbereidingen (rijden etc. Verward ) bezig blijken te zijn. Schijnheilig

Ik werd vandaag gebeld door iemand die me in contact wilde brengen met een dove vrouw. Zij typten onderling en de tolk deed verslag aan ons beide wat de bedoeling was van beide kanten. Ik had eerst niet helemaal door wat er aan de gang was maar na een tijdje ontdekte ik dat het om een verzorgpaard ging Frusty

Deze vrouw heeft met haar man een Friezen en Fjordenfokkerij opgezet in Rolde, 7 km fietsen hier vandaan. Nu had ze een 3-jarige Friese merrie staan die ingereden moet worden, met de vraag of ik daar misschien belangstelling voor heb. Zondagavond om half 8 ga ik met mijn zus heen om te kijken.

Verder een reactie gehad van mensen die een stal hebben met meerdere paarden in Taarlo, ook ongeveer 7 km fietsen maar dan de andere kant op. Ze kunnen wel wat hulp gebruiken met het rijden van alle paarden.
Ik wacht eerst even af hoe het met de Friese merrie zit, dit is namelijk niet zo ver bij Dira vandaan dus ik ken de omgeving op mijn duimpje en die omgeving is echt prachtig!!

Ook een reactie van mensen gehad die een paard bij huis hebben staan in Nieuw-Roden maar helaas is dat op de fiets iets te ver voor me dus die stuur ik een mail terug dat het helaas niets wordt.

Verder wacht ik nog op de reactie van mijn oude buren. Die hebben een 5-jarige NRPS-er staan van 1.60 die ook nog beleerd moet worden. Schoondochter wil er wel mee aan de gang maar doet dit tot dusver niet dus even afwachten wat de bedoeling is van haar, anders mag ik ermee aan de slag.

Spannend, spannend, spannend!
Laatst bijgewerkt door Cody op 09-02-02 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 22:30

Nou ik hoop voor je dat er wat leuks uitrolt!
Dat mag wel eens een keertje, niet waar?

NiNjA

Berichten: 150
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: Haren / Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 22:32

Nou, jij hebt het maar voor het uit kiezen, bofkont Haha!
Ik heb je gemist in Tolbert!
Ben je ( nog ) niet toe aan een eigen pony?
Ik weet nog een lieve Haflinger ruin van 2 jr.
Een neefje van Ninja.Hij wordt best groot en is errug lief en knuffelig Lovers

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-02 22:36

Nou voor het uitkiezen...moet eerst maar eens goed kijken wat overal de voorwaarden zijn en of het op de fiets een beetje te doen is *LOL*
Ik ben niet in Tolbert geweest, klopt, ik was met Honeybee en Maaike van de Vis op manegetocht voor de boktrit in Gasselte op 23 maart. Zin om mee te gaan?

Katrien, dank je Haha! Mag inderdaad wel eens, wordt er gek van al dat tijdelijke.

NiNjA

Berichten: 150
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: Haren / Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 22:43

Lijkt me heel leuk, alleen ben ik zelf de laatste paar maand niet met Ninja naar buiten geweest.
Ze kan er nog wel eens vandoor knallen, mijn bijrijdster maakt nu af en toe een buitenritje met haar, ze is al wel een keer weer er vandoor gegaan maar gelukkig werd ze snel weer kalm.
( Ze schrok van een auto die hen heel hard passeerde Boos! )
Ik durf het dus nog niet zo goed, maar ik hoop dat als we straks buiten gaan mennen met haar ze weer wat rustiger wordt. Knipoog
Wij hebben op 27 april" een week voor moederdagtocht" in Noordlaren.
Wat bedoel je precies met een manegetocht? Verward

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 23:01

Ja, ja.. dat zet tenminste wat zoden aan de dijk. Ik weet dat al krijg je veel reacties, je dan nog goed moet bepalen welke locatie voor jou het meest geschikt is. En tja.. da's niet altijd even makkelijk.. daar heb ik alle ervaring mee Schijnheilig
Ik wens je in ieder geval heeeeeeel veel succes toe en ben benieuwd naar al het vervolg.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 23:04

Wat leuk, ik hoop voor je dat het wat wordt!

Als je nou wat dichter bij Groningen woonde wist ik nog wel wat voor je... Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-02 23:06

Ja soms lijkt het als je een verzorgpaard zoekt wel of je in een paardloos gebied zit en dat de rest van Nederland overbevolkt is wat paarden betreft *LOL*

Hebben die mensen van jou geen interesse om het paard hier te stallen? Schijnheilig

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 23:09

Leuk joh, kun je hem/haar meteen meenemen op de bokt rit, issie ook meteen verkeersmak }>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 08:24

Hey Cody, klinkt als erg leuke reacties!!! Ik hoop echt voor ja dat het goed gaat komen met een verzorgpaardje voor langer..... ben heel benieuwd of er hier één uitrolt....

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Nieuwe reactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-02 12:24

Citaat:
Hoi,

Heb zelf ontzettend veel hobby aan mijn paarden, vandaar dat het nogal is uitgegroeid. Zo heb ik een paar maanden geleden een oudere merrie gekocht en deze weer topfit gemaakt. Het paard is 10 jaar L spr en dressuur ooit geweest en een super mooie merrie om af en toe een veulen bij te fokken.

Een regeling die jij zo voorstelt lijkt mij een mogelijkheid voor onder andere deze merrie. Waarbij ik graag een veulen bij fok, mocht je daar teveel "last van hebben" dan kan ik haar voor het veulenen inruilen voor een van de sportpaarden.


Dit is een mailtje die ik net binnenkreeg, het gaat dan over een regeling dat de eigenaar het paard op mijn huidige stal zet en ook de stalling betaalt en dat ik dan de overige onderhoudskosten en lessen ed betaal.

Heb net teruggemaild, spannend!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 13:45

Wat gaaf allemaal!! Ik hoop dat er iets tussenzit wat echt bevalt! Heel veel succes! Party!! Party!! Party!!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 14:10

o ik zie het al je krijgt vast snel weer een nieuwe Lachen
wat fijn zeg en wat een reacties allemaal ik ben benieuwd! houd je ons op de hoogte?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Nog eentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-02 14:17

Citaat:
Hoi
Wij hebben genoeg paarden die je kan verzorgen en rijden wij wonen in Exloo dit is niet echt op fiets afstand.
We zitten in het Hippisch Centrum met zo'n 35 Arabische volbloeds die ook veel bereden worden voor dressuur en springen.
Lijkt het je wat bel dan wij hoeven er geen vergoeding voor.

Met vriendelijke groet,

Gilly en Brigitte Arabian Training Stables


Klinkt ook ontzettend leuk maar vrees dat het wat te ver is. Misschien dat openbaar vervoer een oplossing is maar ben bang van niet.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 14:27

Wow, je krijgt leuke reacties! Er zijn dus toch wel bijrijdpaarden hier!
Die Arabieren lijken me leuk, maar een beetje te ver weg Verdrietig
Die ene lijkt me ook erg gaaf, dat je het paard gewoon bij Astrid kan zetten. Ik ben heel benieuwd waat het nu uiteindelijk wordt!.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-02 02:18

Nog eentje: Hallo M.

Citaat:
Naar aanleiding van je berichtje op Marktplaats.nl stuur ik je dit mailtje.

Ik heb evt. een paard voor je wat je in bruikleen zou kunnen krijgen.

Het gaat om een jonge ijslanse ruin. Weet niet of je bekend ben met het ras ?. Hij is al een tijdje onder het zadel, maar staat op het moment stil, aangezien er geen tijd voor is, als hij bereden word, echt regelmatig en consequent bereden moet worden. Het is geen gemakkelijk paard, en je moet een hele zekere ruiter geven, en hem de baas kunnen zijn. Ben jij dat eenmaal, is het een heerlijk rij paard, en kan je er veel plezier mee hebben !!

Laat even weten of je na dit stukje evt. intresse zou hebben , dan vertel ik je meer,

Groetjes,

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 02:57

Meid, dat klinkt goed allemaal! Ben benieuwd naar vervolgactie's

marleen92

Berichten: 101
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 12:12

nu hopen dat het je bevalt(die mensen ook *LOL* )
maar leuk voor je *LOL* Party!!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 15:09

wat leuk voor je joh!
heel veel succes!

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 18:38

Heel erg gaaaaf voor je!!! Enne hopen dat het inderdaad iets wordt!

Haha! Knipoog Haha! Tong uitsteken