wat vinden jullie nou van.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:47

Uh... Ik snap inderdaad ook niet helemaal waar je het over hebt...? Verward Kan je uitleggen wat je bedoelt misschien?


Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 22:25

Wat anderen al hebben gezegd, er lopen overal paarden rond die niet goed behandeld worden, in alle takken van de paardensport en ook in recreatief. Ik weet verder niks af van rodeo dus daar ga ik geen uitspraken over doen. Tong uitsteken Je kan moeilijk een hele tak van paardensport verbieden om mishandeling te voorkomen want dan kan je beter meteen iedereen z'n paard afpakken om mishandeling te voorkomen, zoals ik al eerder zei worden er (helaas) overal wel paarden mishandeld... Scheve mond

xtwisterx schreef:
Dus als ik het goed begrijp wil jij op deze manier de rodeosport e.d. beeindigen... Denk wel dat het gaat lukken ja... Schijnheilig
Succes er mee! OK dan! Als ik je moet helpen moet je het maar zeggen... Clown

Bwahaha, wat zijn we weer aardig. Tong uitsteken

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 23:07

De mensen hier geven ook alleen hun mening, hoe zij er over denken, want daar vroeg je toch om? Lachen Alleen sommige geven hun mening duidelijker dan anderen... Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, DDD3, Eineges, hollie, IASCrawler, Iris_Casper, Jintexx, Lestria, lizy29, Lotus_Tessa, Poety, Salinah, xxPaige en 87 bezoekers