Ik heb vandaag voor het eerst op LAINE GEREDEN!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Ik heb vandaag voor het eerst op LAINE GEREDEN!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 18:58

Whaah ik kan je als eerste zeggen het was een mega gaaf gevoel !! Cool .
Zal eerst even vertellen voor de gene die het niet weten laine is een dravertje van 10 jaar en heeft een peesblessure gehad en is nooit ingereden 1x eerder is er opgezeten en daarna was ze kreupel.Maar nu 4 jaar later is haar pees echt goed genezen de da zei ook dat het geen problemen meer kon geven eigelijk..Lachen

Dus vandaag was de grote dag en ben ik er op gegaan.
Een hele lieve vriendin zou me helpen ..ow wat was ik zenuwachtig want had geen flauw idee wat ze zou doen.Maargoed veulen in de stal en haar opgezadeld dat vind ze allemaal wel best.Nou toen naar de binnenbak en ben ik gewoon normaal opgestegen.Nog even aangesingeld toen ik er op zat en dat vond ze niet echt wat.Ze ging toen wat happen naar mn been maar verder was ze braaf.
Toen ben ik aan de longeerlijn rond gaan stappen eerst been gegeven pikte ze niet echt stond beetje te draaien en te dreigen maar goed met mn stem en de longeerzweep gewoon er acter zonder wat te doen stapte ik aan.Voelde zo vertrouwd zo goed !! Lovers.Ook nog op alle bij de handen gedraaft .Af entoe wou ze stoppen en schreeuwde ik gewoon hee als ze der oren naar achteren deed en gaf been en dan draafde ze gewoon verder ook wat overgangen gemaakt.En toen los uitgestapt de hele bak door en een volte gestuurt OK dan! Cool

Mijn super pony moest het even kwijt Lovers

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life



Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 19:06

Bedankt allemaal ik glimlach nog steeds hoop dat het verder ook zo blijft gaan maar ben bijna zeker van wel Lovers !!

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Christel1, Glenda, karin30, Kayley95, Lanoca, Paardennamen, Titsia, vilo en 155 bezoekers