Suzanne's droom komt uit!! (in de strengen)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Suzanne's droom komt uit!! (in de strengen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-02 11:44

Ik las het stukje in de strengen en krijg nog kippenvel!!
Dit is denk ik de droom van velen maar voor suzanne kwam die uit!
Echt super!
Ik was erbij in den bosch en was zelf gewoon aan het wegdromen over hoe het nu zou zijn om daar te mogen rijden op z'n toppaard!
Echt een perfecte combi die twee.
Tja, volgens mij is het nog niet zo makkelijk om een volbloed te rijden.
Maar de prestatie die suzanne daar met stravinsky neer zette was echt perfect!! Want hoe lang rijd ze hem nu?? ongeveer een half jaar toch?
Ik wil deze bokker toch effe feliciteren en haar veel succes wensen bij haar aankomende wedstrijden!!
En zeggen dat deze prestatie echt super is, want ik denk dat suzanne ook al is ze nog maar 20 veel tegenslagen heeft gehad.
Suzanne toppie!!
ga zo door!!
en wie weet indoor brabant volgend jaar!! Dan kom ik je vast en zeker aanmoedigen Lachen
(volgens mij zijn veel bokkers het met me eens!)



HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-02 12:15

Zijn er ook bokkers die naar suzanne en stravinsky komen kijken bij de hengstenshow van joop van uytert?
edward gal en gribaldi en hopelijk ook anky en crack zijn er!!
dus echt een avond vol met toppers!!!
groetjes jeannette

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-02 20:01

En Stravinsky (ook wel stravo genoemd) liep geloof in geen grand prix
maar wel zoiets als lichte tour etc. Op de site van van uytert stond het allemaal uitgelegd. Ik heb stravinsky vorig jaar ook gezien op de hengstenkeuring en ik vind deze combinatie nu veel beter de hengst vind ik nu echt veel mooier!! ik heb echt bewondering voor wat suzanne daar zomaar neer zette! En dan nog twijfelen of ze het wel goed had gedaan!!
Dat is nu een echte goede amazone!!
maar suzanne het was SUPER!!!
Kun je echt trots op zijn!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-02 23:05

Tja,
ik weet ook wel dat het allemaal niet zo mooi is als het lijkt!
Maar ik denk dat iedereen overigens wel weer dat joop jou vroeg om je kwaliteiten bovendien reed je mataro toch ook!
En zoals je nu hebt gezien heeft het prima uitgepakt want op je 20 jarige leeftijd heb je al fans!!!
Ik ben er teminste 1
hahahaha
Heb je die cola trouwens nog gekregen!!!
Ik ben trouwens wel benieuwd naar je nieuwe dromen.
Tja ik heb ook een droom en dat is ooit mee doen aan de pavo cup en wie weet nog meer! maar de pavo cup lijkt me gewoon gaaf om aan mee te doen! wie weet komt mijn droom ook nog wel eens uit!
En mijn andere droom is om een keer hoger dan z2 te starten!
Nouja we zullen zien wat er van mijn dromen komt!!
Maar jij geeft mensen wel iets om van te dromen!!
toppie!
(trouwens erg knap dat je met beide benen op de grond blijft staan)
Maar een beetje trots op jezelf zijn kan echt geen kwaad!!
groetjes jeannette

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-02 19:25

Nou, was geen moeite hoor!
als iemand het wel verdiend is het suzanne wel!!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-02 12:03

Tja,
Ik denk dat mensen die joop kennen weten dat ie zoiets nooit zou doen!! Als hij wist dat dat paard iets had had hij hem nooit verkocht of het erbij gezegd!! in tegenstelling tot veel andere hengstenhouders! maar gail wat bedoel je van niet zo aardig bekend staat??!!
Bij stal van uytert zijn ze super aardig en staan ze altijd voor elkaar klaar! als er iets is kun je ze altijd om advies vragen (gratis!)
Ze geven eerlijk hun mening. Ze zijn daar recht doorzee daardoor weet je precies wat je aan ze hebt!!
sommige mensen kunnen daar niet tegen!!
Maar ik weet wel dat er weinig hengstenhouders zijn die zo goed met hun klanten omgaat!!
En ik denk dat veel mensen hier zo over denken!!
nouja je ziet wel, ik bewonder hun en hun manier van werken en omgang met paarden en mensen.
Ik ken suzanne via internet maar ook via van uytert. Ik kom er graag. En als we in de buurt zijn gaan we daar altijd even op de koffie!
Super gesellie!!
En ik ga er vanuit dat het in maart ook weer super mooi en gezellig wordt bij de hengstenshow!!
groetjes jeannette

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-02 21:10

Ik weet wel wat je bedoeld gail.
En kan me het ook wel voorstellen, je moet mensen een beetje kennen. hij bedoeld het vast niet kwaad en hij heeft ook super veel aan zijn hoofd!
maar ik weet wel dat als je zaken met hem doet etc. hij altijd redelijk en eerlijk is en dat je ook echt weet wat je eraan hebt.
Veel mensen hier hebben graag met hem te doen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ie soms wat mensen afschrikt, maar dat is echt neit zijn bedoeling!!
kom maar eens naar de hengstenshow dat straalt een en al gastvrijheid en gezelligheid maarook perfectie en kwaliteit uit!!
echt super mooi om eens mee te maken!
groetjes jeannette


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__, HuyanaJoy, Mark0919, Nickeltje, saphire, Webding en 43 bezoekers