gevallen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
desiree13

Berichten: 237
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: drachten

gevallen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 11:30

ik had gister les op mn verzorg fries Sjoukje ze zat met hoofd knippen al wat vervelend te doen telkens weg draaien enzo. toen ik haar hoofdstel om deed wou ze weg rennen *LOL* en toen ik alles omhad beetje aanstellen enzo. heel hard stappen en in draf ook vooral sjeesen!!! en met shouder voor hard hard hard draven!! Verward maar ja toen moest ze galloperen en dat vind ze niet zo heel leuk Tong uitsteken en de eerste keer deed ze het gewoon niet ik de volte op en nog een keer en zeheeft al een hele tijd niet gebokt maar ze gooide die dikke kont omhoog!!!!!!!! ik had er niet op gerekend en net als je er een x niet op rekend bokkken ze juist! ze gooide die kont omhoog zo hoog als ze kon! en eerst bleef ik nog zitten en toen kwam er een bochtje en ik was ineens mn evenwicht kwijt boef!! op de grond in zand hihihihi en sjoukje rende eerst weg en toen ik nog zat kwam ze toch maar even kijken of er niks was. Ach gut maar toen nog een keer in gallop en toen deed ze niks meer gelukkig! en de andere kant op deed ze ook niks meer. Vingers aflikken Clown maar goed heb alleen wat spierpijn en een dikke blauwe/paarse plek Pling Pling zal er nog wel vaker afvallen maar dat hoort er ook bij toch???? Vingers aflikken Pling OK dan!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 11:54

hihi lekker eigenwijs paardje Tong uitsteken
maar dat hoort er idd bij hoor Knipoog
wel lief dat ze toch maar even naar je toe kwam om te kijken of er niks was Lovers

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:19

Haha, maar inderdaad erafvallen hoort erbij. Wel lief dat ze toch even kwam kijken of alles nog heel was Haha!

desiree13

Berichten: 237
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 14:44

het is ook wel een lief maar wel eigenwijs friesje! met een hele dikke kont.

joyce B

Berichten: 16378
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:54

Gelukkig dat je niet verkeerd terecht bent gekomen Desiree!
En jammer dat het weer zo slecht is anders kon je mooi weer even oefenen Schijnheilig

desiree13

Berichten: 237
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 15:00

ja jammer van het weer maar ja sjoukje had gewoon even geen zin Haha! en ja wat doe je als je geen zin hebt en het moet dan gooi je diegene er gewoon af!! *LOL* Vingers aflikken

chantal13
Berichten: 300
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:51

hihi desiree dikke blauwe plek op je kont! wel lief dat ze even kwam kijken of je je zeer had gedaan en of de blauwe plek al te bezichtegen was. hoort er ook bij!

desiree13

Berichten: 237
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 18:22

gg sukkel!!! sjoukje is gewoon een lief paard!!! *LOL* *LOL* *LOL*
alleen ja als ze geen zin heeft en ze moet dan maar eraf want zij WIL de baas zijn hihihi *LOL* *LOL* *LOL*