Rinkja haat me nu :'( kon ik het maar uitleggen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Rinkja haat me nu :'( kon ik het maar uitleggen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-04 17:59

Ik wil het haar zó graag uitleggen... Dat ze niet in haar eentje in de bak of in de stal staat omdat ze een rotbok is, of omdat ik niet van haar houd. Ze kan niet bij haar vriendjes in het weiland omdat ze hoefbevangen is. Er zijn verder maar 3 andere paarden, en die moeten wel gewoon in het weiland blijven. Zij staat overdag in een natte bak, en 's nachts in de stal. We hadden/hebben zo'n sterke band, twee handen op een buik, en nu... ze is zo ongelukkig en neemt het mij kwalijk, omdat ze het gewoon niet begrijpt. Ze luisterd bijna niet meer naar me, en denkt alleen maar aan haar vriendjes in het weiland. Ik kan gewoon niet toekijken hoe zij zo ongelukkig is, en pijn heeft. Huilen En ik wil haar zo graag uitleggen, uitleggen waarom ik dit doe. En uitleggen dat ik nog steeds zielsveel van haar houd.


Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-04 19:56

Ik heb een muilkorf voor haar, maar ze is slim genoeg om die af te krijgen.


Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-04 22:10

Miep, daar zat ik inderdaad ook al aan te denken.

Het klinkt alleen een beetje aanstellerig over 10 euro, maar ik zit even in geldnood, en vanmorgen in de stad ben ik gewoon grofweg beroofd van m'n laatste geld voor een buskaart. Boos! Dus op dit moment heb ik m'n geld nodig voor de belangrijkste dingen.
Maar ik zal eens kijken wat ik kan doen. Lachen
Ben net weer bij haar geweest om haar lekker te knuffelen, maar het lijkt gewoon alsof ze m'n liefde niet ontvangt omdat ze alleen maar bezig is met het denken aan haar vriendjes en het weiland. Alsof je tegen een dove praat. En ik wil dat ze weet dat ik van haar houd!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 12:37

Er is wel een pony die er af en toe wel even bij kan, maar die mag niet de hele dag in de bak, dus het grootste deel staat ze toch gewoon alleen. Ik denk niet dat op dit moment veel oplossingen zijn, er zijn gewoon te weinig andere paarden, die moeten gewoon op het land, en ik zou niet weten waar ik een tijdelijk vriendje weg zou moeten halen. Bovendien heb ik dus ook geen geld voor stalling daarvoor.

Ik kan verder alleen m'n best doen om haar beter te krijgen, en heel erg hopen dat ze het me vergeeft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie