Ik ga naar Portugal!!!!!! Nederland - Letland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Ik ga naar Portugal!!!!!! Nederland - Letland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 20:15

Vandaag kreeg ik een telefoontje van T-mobile. ik was even bang dat ik mijn rekening niet had betaald! Huilen ze vertelde me dat ik al zo lang klant was bij t-mobile dat ze een cadeautje voor me had! ik mag gratis met iemand (mijn ventje zal het worden denk ik Knipoog ) naar Portugal: Nederland - Letland! Ik heb nog nooit gevlogen, nog nooit naar Portugal geweest en woensdag moeten we al om kwart voor 10 op schiphol staan. Bloos!
Sorry, maar vond het zo gaaf dat ik dit even kwijt moest! Clown
Laatst bijgewerkt door Morticia op 21-06-04 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Lang leve je vrijheid van meningsuiting Knipoog


Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 20:22

wat zijn jullie allemaal lief zeg! dank je wel voor het meeleven! en vliegen lijkt me leuk ja maar op schiphol word ik denk ik echt para! ik ben al zo'n angsthaas als het om onbekende situaties gaat ...haha...maar ik ga er zeker van genieten ja! dank jullie!

Lang leve je vrijheid van meningsuiting Knipoog

Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 20:54

Dank je wel!!! Beter gaan we scoren! En: als je een of andere achterlijke imbiciel in beeld ziet dan ben ik dat waarschijnlijk! haha. zit al allemaal dingen te knippen uit oranje albert heyn tassen (spoor niet....)

Lang leve je vrijheid van meningsuiting Knipoog

Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 21:12

hahaha, goeie tip ja! je mag zeker niet je eigen alcohol meenemen in het vliegtuig? niet om daar te drinken maar een lekker wijntje daar in Portugal zou niet verkeerd zijn...en ga niet op zoek naar een supermarkt daar want ik wil PORTUGAL zien!!!!!

Lang leve je vrijheid van meningsuiting Knipoog

Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 21:48

klopt het dat die kaartjes normaal echt onwijs duur zijn???

Lang leve je vrijheid van meningsuiting Knipoog

Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 22:42

pffff, zou niet weten wanneer ik bij ben(t-mobile) ben gegaan. denk zes jaar geleden ofzo?
dank jullie voor de sportieve reacties! geloof me: 1 keer in de 24 jaar maak je het ook mee. ik had vandaag alles tegen zitten en dan ook echt alles!!!! totdat ik thuis kwam en al een oproep zag met een privenummer....dacht weer iemand die niet herkend wilde worden...waar ik ook al zo'n hekel aan heb! maar nee.....

Lang leve je vrijheid van meningsuiting Knipoog

Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 23:28

haha, is wel cool idee ja!: "Nederland BOKT zich de * , maar scoren.....? "

Lang leve je vrijheid van meningsuiting Knipoog


Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 23:34

ja, doe dat! dan denk ik aan julie in dit platte landje....achter je pc-tje met bokt.....nee hoor! ik vind het nog het coolste dat jullie zo tof reageren en dat ik mijn ei kwijt kan!!! Knipoog

Lang leve je vrijheid van meningsuiting Knipoog

Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-04 11:37

ja, dat is goed, jammer dat je die toeter uit de AH niet mee mag nemen, anders had ik zijn trommelvliesje wel eventjes gescheurt....misschien dat dat dan doordrong tot zijn hersenen en een soort spoeling krijgt, maar vrees het ergste!

Lang leve je vrijheid van meningsuiting Knipoog

Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-04 17:47

hahaha, goed ja....vergassen we ze gelijk allemaal!!! als ze verloren hebben dan!
en vikki, ik=ook altijd achterdochtig. dat ben ik nog! maar ik heb elke aspect onderzocht en ik denk dat ik MOET geloven dat het echt is! he, wat jammer! en nee....die wedstrijd zal en moet ik zien!

Lang leve je vrijheid van meningsuiting Knipoog


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94 en 104 bezoekers