Ze gaan bouwen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Ze gaan bouwen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 22:12

Ik zal het even vanaf het begin gaan uitleggen dan snappen jullie het ook..

Zes jaar geleden zijn we naar teteringen verhuist, naar het huis waar we nu ook nog wonen. Toen was er al onduidelijkheid en de kans bestond dat we na een aantal jaar wegmoesten omdat ze er willen gaan bouwen.
Gelukkig hoeven wij niet weg MAAR maaike waarbij lucky dus staat (bij ons aan de overkant) moet dus wel weg net als Johan de schapenboer..
De rest van de huizen mogen wel gewoon blijven staan..

De boerderij van Maaike blijft wel gewoon staan maar ze willen er een restaurant of kinderdagverblijf van maken. En de weides waar de paarden nu op staan worden volgebouwd met 2 kantoorgebouwen van 2 verdiepingen hoog! Alsof er niet genoeg kantoorgebouwen zijn! er staan zoveel van die gebouwen leeg en dan komen er nog meer bij Boos! !

Tot 2 Juli kunnen we gaan klagen enzovoorts maar ik ben bang dat het ditmaal wel doorgezet wordt. Waar moet ik dan in hemelsnaam Lucky kwijt? En dat uitzicht wat we nu hebben raken we dan kwijt aan zo`n lelijk kantoorgebouw Boos!

Morgen eens even aan maaike vragen wat zij nu gaat doen maar iig gaan we de komende dagen de gemeente helemaal platbellen want dit vind ik echt niet normaal! Ben echt van plan om een rondje breda te rijden om te tellen hoeveel kantoren er nu eigenlijk wel niet leegstaan!

Restaurants en kinderdagverblijven zitten er ook zat!! Ik ben echt heel boos! Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 13:28

Nou maaike heeft zelf helemaal niks thuisgehad heen brief of iets dergelijks en tijdens de vergadering hebben ze dus al gezegd dat ze de grond van Maaike al gekocht hadden! Die had dus gister gebeld naar de gemeente! Zelf denkt ze dat het niet zo ver zal komen en heeft nog goede hoop.....

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 00:39

dat is geen leuk nieuws,
mochjt het doorgaan hoop ik dat je een betaalbare en leuke nieuwe plaats vind voor lucky !

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 09:34

Overal moeten ze ook bouwen he kan er dan niks moois in nederland blijven kwa weilanden ipv gebouwen Boos!
Echt super klote zeg voor je!Hopelijk vind je gauw een ander huisje voor hem of word het afgeblazen!Hou ons op de hoogte

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 14:40

Pfff, wat een eikels zijn het toch ook soms, inderdaad, net wat je zegt, kantoren genoeg! hier staan ze ook leeg, en toch bouwen ze nieuwe!
Stoom uit je oren

Mochten de plannen toch doorgaan, succes met het vinden van een nieuwe plekje voor Lucky !

hiltomfan

Berichten: 441
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: almere-haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 19:42

*PIEEEEP* wat een onzin kantoorgebouwen pffff word je naar van!!!
bij ons is dat ook een probleem:S
de stadsweides zouden weg gaan!! nou dus ik met een vriendin en haar vriendinnen en nog wat van mijn vriendinnen veel protesteren enzo en heel veel mensen deden dat ze mogen GELUKKIG nu blijven!!

Hopelijk heb jij ook geluk!!
This niet normaal dat ze zulke dingen doen!!
En sterkte verder he! ik zal voor jouw en lucky duimen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 19:43

We hebben de gemeenste vandaag al gebeld.. en dat gaan we iedre dag doen tot 2 juli, hehe!! Ik heb vandaag ook speciaal alle lege kantoren geteld, voor ze! daar stonden ze wel even van te kijken..

hiltomfan

Berichten: 441
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: almere-haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 19:45

hahaha ja goeie actie!! dure telefoon rekening Knipoog maar voor een goed doel!! hopelijk brengt het succes!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 20:05

we blijven en laten de paarden er gewoon de hele tijd staan..! pff kantoorgebouwen..@!