Eclipse voor het eerst in het bos en op NH cursus geweest

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Eclipse voor het eerst in het bos en op NH cursus geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 11:45

Jaja, gisteren had mijn 'kleine' man (arabierhengstje van net 2 ) een heuse vuurdoop... mijn vriendin die hem -als hij 3,5 is- in gaat rijden had me gevraagd of ze hem mee mocht nemen naar een NH cursus die redelijk in de buurt van stal werd gehouden. Gisteren Clippie dus uit de wei gehaald en met zijn allen (de bewuste vriendin met Clip, een stalgenote mt haar paard en mijn bf en ik voor het geval dat... het was immers de eerste keer dat Clip zo ver het erf af ging, over moest steken, het bos in moest en langs een drukke weg...) Enfin, voor de zekerheid naast een lang halsterrouw ook een longeerlijn aan zijn halster gedaan (wederom voor het geval dat Haha! ) en op pad gegaan... en wat ben ik trots op die stoere kleine man! Hih heeft geen stap verkeerd gedaan! Na het pad, 1 oversteek en een stuk bos zijn Simon en ik dan ook maar weer naar stal gegaan om daar op ze te wachten om het verslag aan te horen... Lachen Eclipse schrok 1 keer van een vreemd paard dat opeens 'in' zijn kont zat maar dat resulteerde alleen in 2 stapjes naar voren, ook nog heel braaf dus...(overigens kwam er wel iemand in harde draf voorbij stormen...het deed hem gelukkig niets, maar asociaal is het wel dat zo'n amazone niet even netjes in stap passeert) het oversteken vond hij helemaal geen probleem en ook de drukke weg en de huizen met wapperende oranje vlaggetjes deden hem helemaal niets... op de cursus was hij ook heel braaf en gaf hij super gehoor aan de join up. OK dan! En ook op de terugweg was hij helemaal toppie (het ergste wat hij heeft gedaan is uit verveling in Largo -de grote brave ruin van de stalgenote- zijn billen proberen te happen... Haha! ) Kortom, Eclipse is (voor ons) weer in waarde gestegen. Het is zo fijn dat hij zo ontzettend lief en braaf was. Ben helemaal Lovers op die kleine kabouter.


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 15:29

Bloos! Foto's heb ik niet eens aan gedacht... Scheve mond Ik was veel te nerveus... Haha! Als het een beetje lekker warm is gaan we een keer met Clip naar de doorwaadbare, kijken wat hij daar van vindt... ik was echt voorbereid op een spannende 'tocht' aangezien het zijn 'bosdebuut' was en hij zomaar bij zijn vrienden weg was... maar nee, mijn kereltje is veel nuchterder en dapperder dan zijn baasje... Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Albertina71, Besje, desireeee_x en 42 bezoekers