voor het eerst op mijn haf gezeten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

voor het eerst op mijn haf gezeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 19:29

Ik ben helemaal in een blije bui! Ik heb voor het eerst op mijn 3-jarige haflinger gezeten en ze gedroeg zich echt super!!! Ik had haar eerst gelongeerd met het zadel op. Ze liep wel wat te klieren maar dat doet ze eigenlijk altijd wel, dat is haar normale gedrag zo'n beetje.

Toen ik daar mee klaar was heb ik met haar een aantal rondjes gestapt aan de hand in de bak. De staleigenaar vroeg of ze Annelie even voor me moest vasthouden zodat ik er even op kon. Nou ehm... is eigenlijk wel leuk dacht ik, dus ben snel naar binnen gerend voor mijn cap en teugels.

Het voelde eigenlijk heel normaal om op te stijgen. Annelie vond het ook heel gewoon allemaal. Haar oortjes waren wel naar mij gericht om te horen wat ik daar deed, maar verder was ze superbraaf! Na een paar rondjes gestapt te hebben (er liep natuurlijk nog wel iemand naast!) vond ik het wel genoeg geweet en heb ik haar lekker beloond.

Ik ben echt zo ontzettend trots op mijn "meisje". Het is nogal een zenuwpees en doet erg graag druk dus ik had totaal niet verwacht dat ze zo lief zou zijn!

Nu nog hopen dat ze zo blijft!!!

boomer
Berichten: 148
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 19:34

Wat goed zeg!!! Ben happy voor je dat de 1e keer zo goed ging Haha! Max was, en is, superbraaf toen ik hem ging inrijden!!!

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 19:52

goed zeg! kben blij voor je dat het perfect ging, veel succes en plezier nog verder met inrijden!

Dees1980

Berichten: 2236
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 21:47

Fijn hoor dat het zo goed is gegaan hoop voor je dat de rest ook allemaal zo makkelijk gaat, het lijkt altijd allemaal super eng maar meestal valt het allemaal wel mee als je een goed eband hebt met je paardje

guccio

Berichten: 2105
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: in 't zeeuwse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 21:49

echt supercool!! kan ook niet wachten tot ik mag beginnen met rijden!! nog 4 weekjes..... Haha!

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 21:55

Toevallig, ik heb vandaag voor het eerst op onze fjord gezeten....zij was ook al zo braaf!

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 21:59

Wat super zeg!!
Lijkt me echt heerlijk om voor het eerst op je paardje te kunnen klimmen, ik moet nu nog 3 jaar wachten voor ik er op mag.
Veel succes met inrijden!

frappa

Berichten: 984
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:15

netjes hor, veel suc-6 met inrijden

Galja

Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 00:24

Gaaf is dat he? Haha!
Ik was ook helemaal in de wolken toen ik voor het eerst op mn paardje zat.
Die van mij was ook erg braaf maar over het algemeen zijn alle paarden dat als je er de eerste paar keer op gaat zitten, ze zijn overdondert en kunnen de evenwicht nog niet goed vinden....
Het uitproberen doen ze pas als ze weten hoe alles werkt dusse... sterkte Tong uitsteken Haha! maar dat zal misschien best meevallen

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:18

Fijn hoor dat je paardje zo braaf was.
Veel succes met het verdere inrijden maar dat gaat wel goed komen!

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 18:08

Bedankt voor de leuke reacties allemaal! Ik denk dat ze op een gegeven moment nog wel etterig zal worden. Zo is ze nou eenmaal een beetje.... Maar ja was toch blij dat ik de eerste keer zo rustig op kon stappen zonder direct in het zand te happen!