Mijn buurman........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Mijn buurman........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 16:14

Haalt het bloed onder mijn nagels vandaan Boos!
Ons erf grenst aan dat van deze man en als wij paarden naar buiten gooien(op het land)moeten onze paarden over zijn pad.We hebben recht op overpad en dat hebben we op papier laten zetten toen hij een stuk van de grond, dat wij van mijn schoonvader huren,wilde kopen.Een tijdje was hij erg rustig,maar dat klopt,want de paarden staan alleen maar daar als het lekker weer is.Vandaag bracht ik eerst de jonge dieren naar achter en liet het hek openstaan zodat onze bejaarde daarna in het voorste stuk gezet kon worden.Toen ik terugliep van achter stond het ventje aan het hek en begon een gezellig praatje(dacht ik)en vroeg hoe het ging.Ik zei dat ik even op de bejaarde aan het wachten was.Vanaf dat moment begon de beste man zijn preek die hij ieder jaar verteld weer.Het hek mag niet open blijven staan,zijn pad gaat stuk(rijden ook een aantel tractoren over een paar keer per dag,er kwamen kinderen op het pad en daar had hij zelfs foto's van en ga zo maar door.Die man heeft echt het vermogen om het bloed onder mijn nagels vandaan te halen.Het toppunt van de dag was dat hij het contract over overpad met mijn man gemaakt had en niet met mij,dus als hij niet wilde dat ik op zijn erf kwam ,dan stond hij in zijn recht.Gelukkig krijgt hij binnen nu en 3 jaar een complete woonwijk *LOL* rond zijn tuintje en wat heb ik nu al een medelijden met de mensen die naast hem komen te wonen Scheve mond

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 16:59

Jeetje wat een etter man.
Als jij papieren hebt kan hij toch niks zeggen hoor. Laat hem maar doen zou ik zeggen en gewoon negeren Knipoog

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 17:08

Het is echt zo'n vervelende kerel.Ik dacht echt daarstraks dat hij een gezellig praatje ging maken.Er staat namelijk altijd zo'n grijns op zijn gezicht.Als we het hek open hebben (2 keer per dag een minuut of 3,4)moethij of zijn zoon er steevast door met de auto of motor Verward Het is ook zo'n ventje dat als er een onderling wedstrijdje bij ons is ,waar een aantal kleine kindertjes aan mee doen,hij altijd met zijn speelgoed(een grasmaaiend tractorretje)in zijn tuin gaat rijden zodat er altijd kindertjes zijn die er af kletteren.Hij heeft ook al eens het hek gebarricadeerd met zijn auto zodat we er niet meer door konden. Scheve mond Oh ik hoop toch echt dat hij hele vervelende barbequende tuinfeestvierdende buren krijgt binnen niet al te lange tijd *LOL* Echt hij maakt me woest met die grijns.......(en ik denk dat hij dat ook weet )

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:01

Ow man, wat kan dat irritant zijn zeg! Wat een nare vent. Aanpakken die vent!
Schijnt het licht niet in zijn tuin? Haha!

Wij hadden ook een boer die achter ons huis een akker had, maar geen recht van overpad naar zijn akker. Maar we maakten er nooit een probleem van. Tot we een schuur wilden bouwen was hij erg aardig. Daarna draaide hij 180 gr om! Goede argumenten had hij niet, maar de tijd die er overheen gaat voor al die argumenten onderbouwt zijn... Een ramp!
Als hij met de gifspuit op zijn trekker rondreed, liet hij 'm altijd boven mijn moeders moestuintje druppelen! Wat een l*l was het! Nu ligt ie onder de grond... Te hoge bloeddruk zeker Clown

Sterkte met je buur!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 18:08

Dank je.We hopen over niet al te lange tijd van hem verlost te zijn als we worden verplaatst vanwege die huizen(die bij hem om zijn huis komen te staan)maar vervelend is het wel.Een andere buurman,die inmiddels naar Frankrijk verhuisd is had ook altijd al bonje met hem.Hij heeft op een gegeven ogenblik een advertentie in de zondagskrant gezet dat er een garageverkoop zou zijn bij die lastpak.Spijkerbroeken 2e keus enzo.Nou,je snapt wat er gebeurde:tientallen mensen op zijn erf met ouwe mercedessen en hij maar uitleggen dat hij geen garageverkoop had OK dan! .Op een bepaald moment heeft hij toen een ketting opgehangen met het bord:HIER GEEN GARAGEVERKOOP.Gingen ze bij die buurman aanbellen die het opgezet had en die zei rustig;Klim er maar overheen hoor!Schijtziek was die etter ervan.Wij zijn dus niet de enigen die last van hem hebben Verward

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:15

Hehehehe das wel een goeie van die buur! Gaan jullie ook in een woonwijk wonen of naar een boerderij ofzo iets??

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:15

FlairS schreef:
Een andere buurman,die inmiddels naar Frankrijk verhuisd is had ook altijd al bonje met hem.Hij heeft op een gegeven ogenblik een advertentie in de zondagskrant gezet dat er een garageverkoop zou zijn bij die lastpak.Spijkerbroeken 2e keus enzo.Nou,je snapt wat er gebeurde:tientallen mensen op zijn erf met ouwe mercedessen en hij maar uitleggen dat hij geen garageverkoop had OK dan! .Op een bepaald moment heeft hij toen een ketting opgehangen met het bord:HIER GEEN GARAGEVERKOOP.Gingen ze bij die buurman aanbellen die het opgezet had en die zei rustig;Klim er maar overheen hoor!Schijtziek was die etter ervan.Wij zijn dus niet de enigen die last van hem hebben Verward


*LOL* wat 'n creatief buurman was dat zeg! leuk bedacht, klinkt als een soort 1 april grapje...

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:17

Nou, als je dan verplaatsd bent zou ik nog even terug gaan om te genieten van de vervelende buurman die helemaal is ingebouwd door allemaal huizen met mensen erin die van keiharde house houde, 6 grote duitse doggen hebben die in zijn tuin schijten etc....en dan vragen:"wij waren zo erg nog niet he?"

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 18:17

Nee,niet in de woonwijk,maar we zijn al !15!jaar bezig om te mogen verhuizen naar onze grond aan de andere kant van het dorp.Nu de woningbouw steeds dichterbij komt lijkt de gemeente meer medewerking te gaan verlenen OK dan!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:47

FlairS schreef:

Dank je.We hopen over niet al te lange tijd van hem verlost te zijn als we worden verplaatst vanwege die huizen(die bij hem om zijn huis komen te staan)maar vervelend is het wel.Een andere buurman,die inmiddels naar Frankrijk verhuisd is had ook altijd al bonje met hem.Hij heeft op een gegeven ogenblik een advertentie in de zondagskrant gezet dat er een garageverkoop zou zijn bij die lastpak.Spijkerbroeken 2e keus enzo.Nou,je snapt wat er gebeurde:tientallen mensen op zijn erf met ouwe mercedessen en hij maar uitleggen dat hij geen garageverkoop had OK dan! .Op een bepaald moment heeft hij toen een ketting opgehangen met het bord:HIER GEEN GARAGEVERKOOP.Gingen ze bij die buurman aanbellen die het opgezet had en die zei rustig;Klim er maar overheen hoor!Schijtziek was die etter ervan.Wij zijn dus niet de enigen die last van hem hebben Verward





Kijk, dat is de aanpak! Goede actie zeg!!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:51

FlairS schreef:
Nee,niet in de woonwijk,maar we zijn al !15!jaar bezig om te mogen verhuizen naar onze grond aan de andere kant van het dorp.Nu de woningbouw steeds dichterbij komt lijkt de gemeente meer medewerking te gaan verlenen OK dan!

Jemig... Dat is niet niks. Ik hoop dat het allemaal wat vlotter gaat verlopen nu.


Bovendien: Laat die man maar lekker boos worden en zo. Als jullie recht hebben op overpad dan heb je dat. Klaar. Haha!

Gewoon negeren die kerel (en ja dat is moeilijk, weet ik Tong uitsteken)

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:59

Idd dat is een goede actie!
Wat een *** buurman heb jij zeg Scheve mond

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 10:40

Volgens mij heeft hij vakantie;Daar kan hij denk ik niet zo goed tegen Cool

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:40

Wat een irritante vent.
Ik zou gewoon niks meer tegen hem zeggen en als hij dan tegen jou praat zou ik echt niet meer reageren.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 12:29

Dat deed ik al een tijdje niet meer en negeerde hem gewoon.Omdat hij een praatje begon en lachend vroeg hoe het ging gaf ik antwoord en stond er niet bij stil dat hij weer zou gaan lopen zeiken

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 13:16

Geweldig, lekker laten gaan zo'n zeurpiet... krijgt ie een maagzweer van.
Je leven is te kort voor ergernis over dit soort domme lui.
Vriendelijk zwaaien..
En leer ervan: nooit weer iets verkopen wat je zelf nog wilt gebruiken. Altijd in houders-hand blijven.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 15:58

Dees schreef:
Geweldig, lekker laten gaan zo'n zeurpiet... krijgt ie een maagzweer van.
Je leven is te kort voor ergernis over dit soort domme lui.
Vriendelijk zwaaien..
En leer ervan: nooit weer iets verkopen wat je zelf nog wilt gebruiken. Altijd in houders-hand blijven.


Helaas was het mijn schoonvaders eigendom en omdat die man ook niet het eeuwige leven heeft hebben we maar toegestemd in de verkoop Scheve mond

cinvaro

Berichten: 422
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: groningen/ drenthe/ Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 16:20

wat is dat meestal irritant he als je bij een buurman achter of naast het huis een stuk land koopt/huurt
ik heb er ook erg last van ik heb namenlijk land gehuurt bij buren achter het huis
ze bemoeien zich altijd met de paarden
ze vinden iedere keer dat ze niet genoeg eten hebben en dan gaan ze nzonder toestemming meer gras bij geven
ik wordt echt ziek van al die bemoeizuchtige buurmannen

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:12

Ik ging een keer bij 2 kinderen rijles geven, en dan moet ik over een zandpad met m'n paard. Kwam die boer die hun buurman was ineens midden op dat pad staan met zo'n grote houten wandelstok. Ik dacht eerst nog dat hij Lowara wilde bekijken (wat erg vaak vookomt onderweg) dus ik stond even stil, en zei hallo. Hij bleef alleen naar mij kijken, dus ik vroeg hij ik er even langs mocht omdat ik bij de buren moest zijn.

Nou, toen kreeg ik mij toch een preek, wat ik godskl*re wel niet dacht, ik maakte het hele pad altijd kapot met die snert knollen (pardon? was hier nog nooit geweest)
Hij dreigde dat hij z'n honden (type groot harig en scherpe tanden) op mij af zou sturen. Dus ik vroeg van, ok hoe moet ik er dan komen? vliegend? Nee, ik moest maar omrijden (betekend 45 minuten om terwijl ik het huis gewoon al kon zien)
Ik omgedraaid, teruggrscholden (ehm, tjah, was ook boos) En toen die kerel terugliep naar z'n tuin, ben ik er keihard langs gereden, hihi hij was toch boos niet meer normaal! Maar ja, ook al is het een eigen weg, ik heb het recht om er (in de berm) te rijden als ik mij zijn buren moet komen. De buren hebben al een paar keer flink ruzie gehad met hem. (ben op de terugweg maar de andere route gaan rijden, dan maar 45 minuten om!!)

Suusiej
Berichten: 2755
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:14

wat een stinkmodder vent

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:23

Sommige mensen kunnen idd het bloed onder je nagels vandaan halen, het is alsof ze er plezier aan beleven

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:36

wat een bosmongool.
afmaken die handel!!