kan geen mest meer zien !!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

kan geen mest meer zien !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 20:27

Mijn vriend en ik zijn dit weekend bezig geweest de enorme mesthoop (was nog een reuze aardig geschenk van de vorige bewoners Boos! , we zijn een maand geleden verhuist) weg te werken. De buurman was zo aardig om zijn kar en tractor op ons land te zetten, zodat we daar de mest op konden scheppen. Tjonge jonge wat een werk, het was veel meer dan we dachten, we zijn met z'n tweeen 1 1/2 dag aan het scheppen geweest !!
Gelukkig was het heerlijk weer, en is het een verademing voor ons om lekker buiten bezig te kunnen zijn: ons vorige huis was een soutterain woning. Maandag heb ik ook nog eens 2 stallen bij mijn verzorgpaard uitgemest, oftewel ik heb nu spierpijn en blaren op mijn handen, maar... wel een heerlijk voldaan gevoel. Pling

De volgende stap in het "buitenwerk" is de omheining aanleggen rond het weiland Haha!

groetjes Siggy

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 20:29

Ha ha heerlijk werk toch }>
En koop je een eigen paard als de wei en zo klaar zijn?

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 20:33

Tuurlijk !!!

De planning is dit voorjaar uit te gaan kijken naar een tinker !!!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 10:42

Maar hoe moet dat dan als je geen mest meer kan zien...? Moet die arme Tinker het dan ophouden? Haha!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 17:00

In Eurodisney dragen de paarden een mestvanger. Een soort zak die aan het tuig is bevestigd. Mischien een ideetje? Een paar keer per dag kieper je die leeg op de mestbult en voila!!

Nee, geintje natuurlijk. Als ze een paar weken geen mest heeft geroken dan gaat ze er weer naar verlangen. Dat kan toch niet anders als je bent besmet met het paardenvirus???