Hij is weg :'(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Hij is weg :'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 14:01

hey
ik ben er al een hele tijd over aan het denken geweest wat ik met mijn paard zou doen. Hij is volbloedtype en heel temperamentvol. Geregeld ging hij aan de haal met mij of bokte hij de hele piste door. Ik heb dan nu ook enorm veel angst gekregen om nog te rijden. Dus heb al een aantal weken enkel gelongeerd of hem op de wei gezet.

Nu was er iemand die hem wel wilde kopen, maar voor belachelijk weinig. Ik had dan gezegd tegen de eigenaar vd manege waar hij staat, dat ik die bepaalde prijs wou en niet minder. Nu ja, een paard dat ook nog eens ocd heeft verkopen is zo simpel niet. Die mens had niets meer laten weten, dus ik dacht "goed dan blijft hij nog maar wat"

Ik had vanmorgen gelongeerd, stal uitgemest en Lutin netjes op stal gezet, komt de dochter van de eigenaar aangelopen met de boodschap dat er iemand is om mijn paard te komen ophalen Verward Ik wist helemaal van niks!
Maar ik kreeg wel hetgeen wat ik ervoor wou hebben. Hij komt alleszins goed terecht en dan kan ik op zoek naar een braaf paardje waar ik ook mee naar buiten kan. (Bij Lutin zat ik al in het zand als we nog maar aan het bos aankwamen. En ik mocht dus ook al met niemand meer mee wegens te gevaarlijk )
Dus toch maar gedaan. Heb hem een dikke knuffel gegeven en een dikke zoen. Hij komt heus goed terecht.
Ik vind het erg, omdat ik nu al 3 paarden heb moeten wegdoen, omdat het niet goed ging. Waarschijnlijk heb ik mijzelf ook overschat. Nu ga ik rustig op zoek naar een rustig paardje, dat ook voor beginners geschikt is. Zodat ik ook mijn vertrouwen weer kan terugkrijgen..
Maar het doet wel raar, je paard op de wagen zetten en zien wegrijden..
Dag Lutin. Ik zie je graag Huilen
xxx
Afbeelding

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen



Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 21:13

Alja, dat was ik idd. Gigi is eind vorig jaar weggegaan. Liefst had ik er 2 gehouden, maar dat was (financieel en qua tijd) niet haalbaar.
Ik weet wel waar hij staat.
Waterkippie: ik weet het nog niet. Ik heb er over gedacht. Maar er was toch ook een reden dat hij weggegaan is, en zo braaf was hij nu ook weer niet. Kon wel gaan wandelen, maar niet alleen. En op wedstrijd ging hij altijd bokken Scheve mond Dus als ik af en toe nog eens een proefje wil rijden, komt dat waarschijnlijk ook niet goed

Ik ben een beetje aan het rondkijken nu. Gewoon een simpel braaf paardje. Deze keer kijk ik niet of ik het een mooi paard vind of niet. Eigen kind, mooi kind, toch? Als ik er nu maar eindelijk lol mee kan hebben...

En Nimber: die man was vooraf ingelicht over Lutin. Het is ook een handelaar, maar die verkoopt hem dus weer gewoon verder aan een particulier. Hij weet van zijn ocd. Maar de eigenaar van de manege heeft al meer paarden aan hem verkocht, en zijn allen goed terecht gekomen. Dus ik hoop Lutin ook...
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Anna_98, daiswees, Em_, Eve_16, Hindo2, hokke, Janyne, Jet, Kimberley_, Kimm4, kouwene, Lizenlotte, Mar_M, marga1, mosimonster, Neon, rossi, SuperSuup en 116 bezoekers