LIEF Pennymeisje!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

LIEF Pennymeisje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 13:49

Nu maar eens even een positief verhaal over een extreem lief pennymeisje bij ons op stal:
Het meisje heeft ooit eens Vos uitgestapt na mijn les, omdat ze het zo lief vroeg....nu staat ze dus iedere keer als ik ga rijden aan de kant te stuiteren: "Mag ik Nonix uitstappen?" Natuurlijk mag dat. Toen kwam er als extra "penny-service" bij dat hij dan ook helemaal blinkend gepoetst werd, en daarna op stal gezet werd zodat ik dat niet meer hoefde te doen...
Vorige week stond Vos helemaal te glimmen in de gang, komt ze naar me toe gerend "mag hij ook rollen?" Dus ik: "ja maar je hebt hem net helemaal schoon gemaakt". Zij "ja, daarom, ik vind het zo leuk om m te poetsen" Haha! LIEF! Dus Vos weer rollen, weer gepoetst, dan pas op stal.
Zonet heeft ze dat dus weer gedaan, en ik mocht zijn spullen ook wel laten liggen. Ik:"nee joh ik ben al blij dat ie helemaal schoon is, ik ruim de zooi wel op" Zij: "ja maar dat vind ik leuk" Aaaaach. Blijkt dus dat ze zelfs het zadel (dat bijna even groot is als zijzelf) naar boven heeft gezeuld. Handig hoor (maar dat zadel ga ik voortaan wel snel buiten haar bereik leggen, ze zou er nog een hernia van krijgen Bloos! )

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 13:50

lief is dat he als zo'n meisje echt alles voor je wil doen om maar in de buurt van je paard te kunnen zijn Lachen

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 13:53

geweldig vind ik het....maar voel me soms haast een beetje schuldig... geef je haar zo'n smerig bezweet paard, je gaat zelf in de kantine zitten en een uurtje later staat hij blinkend op stal

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 14:14

aaah wat lief! anders laat je haar toch lekker af en toe uitstappen, vinden ze geweldig (had er vandaag ook eentje op lowara (lieflief) )

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 14:26

haha ja ik heb de Vos vandaag mee naar buiten genomen aan de hand, meisje er boven op....vond ze geweldig!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 14:29

aaaaaaaaaaaaaah dat is nou hardstikke cute! en wat lief van jou dat ze ook zo mag helpen hoevaak zie je mensen wel niet die pennymeisjes afsnauwen. terwijl ik vroeger ook dolblij was als ik even mocht aaien of de hoeven mocht krabben

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 14:50

er stonden bij mij ook 2 penny meisjes bij de stal vandaag of ze een shet
mochten verzorgen , ze bedoelden duidelijk alleen rijden , want toen ik zei van je mag die wel poetsen en dan gaan we zo wel een stukje rijden
keken ze heel zuur , dat ze m moetsen poetsen voordat ze er op mochten
en toen ik uitlegde dat ze eerst met de ros en daarna de zachte borstel
en dat hij de zachte borstel eigenlijk maar niks vind , vonden ze t eigenlijk helemaal niet leuk meer

beetje jammer , ben benieuwd of ze volgende week zaterdag ochtend er weer zijn (hebben we wel afgesproken ) ben benieuwd ....

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 14:50

idd Nimber! zo stonden er op de manege waar ik stond heel veel die de pennymeisjes een grote mond gaven, alleen omdat hun paard werd geaaid
ik liet ze vaak uitstappen, of een dag desje op sleeptouw nemen, wandelen poetsen wassen etc waren die meisjes helemaal blij, en mn paarden krijgen er echt nix van hoor!
dat sommige mensen liever niet hebben dat hun paard snoepjes krijgt of geen kinderen in de stal willen kan ik nog begrijpen, maar wat is er mis met ene keertje aaien?
toen ik 9 ofzo was stond ik ook ieder paard op stal uren te aaien, nu heb ik er 3 staan en dan is het toch nietmeer dan normaal dat als er zo'n paardengek meisje komt, dat ik die het plezier gun van even uitstappen of poetsen aaien wandelen etc
zelfs als ik door t orp terug naar huis stap na clubles komt t geregeld voor dat er kleine kindjes Q willen aaien of er even op willen zitten, vind ik altijd prima, alleen als je dat 1x toelaat, dan staat er de keer erna een rij van 10 man die even op je paard willen zitten Clown

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 15:28

Daar ben ik het nou helemaal mee eens, meisje blij, ik blij. Vos is gelukkig zo braaf dat ze rustig met hem kunnen tutten....en vindt de extra aandacht heerlijk!

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 17:49

wat lief.sommige penny meisje zijn nog niet zo slecht..Haha!

Suusiej
Berichten: 2755
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 17:53

Dat is lief!
En volgends mij was ik (toen ik 10 was) ook best een penny-meisje Knipoog
Haha, tja dat was altijd wle leuk. Alle ponnies uit de stallen trekken en 2uur lang alleen maar poetsen en kletsen Lachen

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 18:12

Agg, wat schatig dat ze helemaal voor je klaar staat, een Mini groom Lachen

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 18:53

Wat lief.
Ik heb zelf ook vaker van die meisjes rondrennen en probeer ook altijd iets terug te doen net zoals jij met dat stappen hebt gedaan.
Zo zie je maar dat niet ieder penny meisje erg is Haha!

GeaH

Berichten: 235
Geregistreerd: 05-02-04
Woonplaats: onderin Friesland :D (vlakbij Wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:00

ik vind het altijd wel lief hoor!
toen ik jonger was deed ik op die manier ook alles voor de eigenaresse van de manege Haha!
maarja dan krijg je je eigen verzorgpony toegewezen en dan is het serieuzer , maar dan altijd vind ik het nog leuk om met jongere kinderen beetje met de pony's te klooien!
zij vinden het geweldig en het is voor jouw een kleine daad!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:02

Hahahaha lief Haha!
Ik weet dat ook nog wel van vroeger op de manege.. O, o wat voelde je je geweldig als je een paard mocht aaien en poetsen van iemand.. En mee mocht helpen met spullen opruimen..
Geweldig Haha! dit is een voorbeeld van leuke, lieve penny-meisjes Lachen

happyjoyce

Berichten: 4495
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:05

Bij ons op de mange heb je ook van die kleine schattige meisjes. Ze willen je paard het liefst de hele dag poetsen en knuffelen. Dan blijven ze tijdens het rijden staan kijken en als je klaar bent lopen ze weer mee om je pony te helpen afzadelen. Maar je hebt er ook wel niet zulke lieve pennymeisjes bij...

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:06

Aaah wel lief zo'n pennymeisje. Als ze nou eens allemaal zo waren..

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:34

Zo was/ben ik ook Bloos . Echt erg, alleen ik durf het nooit te vragen, ik vind zelfs stallen uitmesten te gek (vaag he Bloos )

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 20:51

Gewoon vragen dus, je leest het, we vinden het heus niet erg Knipoog

8Eveline

Berichten: 3211
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 20:56

Handig z'on meisje Ellebel ach je doet dat meisje volgends mij er echt heel veel plezier mee. Die vind het echt een hele eer Lachen

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 21:12

Ze zijn er nog!!!!!!! De echte pennymeisjes!!!! Haha!

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 21:43

aaah leif hoor die pennymeisjes Tong uitsteken
en altijd handig
wees ermaar voorzichtig mee voro je het weet ziet ze een ander mooi paard Tong uitsteken

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 01:06

Wat ontzettend schattig!
Ook nog handig!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 01:29

Heerlijk he? Laatst stond er een meisje(nou ja meid) voor mijn kast
"wat een bende"

Ik;"Tja opruimen doe ik wel maar het is meteen weer een zooi"

Zij" Ik ruim je kast wel op hoor, en dan maak ik je zadels en hoofdstellen ook wel meteen schoon"

Kijk en laat ik daar nou net een hekel aan hebben.

Maar ze voelt zich wel speciaal. Want ze mag Karan vaak uit de wei halen voor me, en ze mag hem ook helemaal zelfstandig poetsen. Ook als ik er niet ben.

Ze is zo lief voor Karan. En consequent. Zo wil hem ook heel graag rijden. Maar ik houd het maar bij uitstappen.

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:04

Lovers LOVE VOS drom doek dat.. Haha! en ik ben niej zielig orr....jij lekker in de kantine zitten...en ik met vos bezig...vink wel leuk!!!.....maar jammergenoeg kan het niej meer... Verdrietig