vorderingen jamaica

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

vorderingen jamaica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 19:22

Op verzoek van Heike

Die vroeg in een ander topic hoe het met jamaica ging, dus even een nieuw topic.

Met jamaica gaat het ronduit geweldig!.
Ze wordt met de dag mooier, braver, ontdeugender, liever, etc..
Ze wordt ook qua uiterlijk steeds meer volwassen. Ik kwam laatst een foto tegen toen ze nog bij haar vorige eigenaar stond, en toen had ik echt zoiets van Owh My GOD!!!!!!!!! Wat een BABY!!!!!!!!!!!!! Wel een lieve baby hoor
Ik heb haar zaterdag voor het laatst gereden, rij haar zo'n 1x per week 10 min/kwartiertje.
Zaterdag ging het echt heel erg goed. Ze was redelijk goed op het been, ok, ze snapt het nog niet helemaal, maar ze bokte of steigerde igg niet, dus dat hebben/hadden we alvast gewonnen.
Zaterdag hebben we zelfs wat lange zijdes gedraafd, en ook dit ging (iet wat onwennig) heel erg goed.
Ik wil haar binnenkort, als ik een longeersingel heb die ze past een keer met losse bijzetjes longeren, zodat die lekker lang haar lijf flapperen.
Komende zaterdag heb een een "proefles" van Ambiance (hier op bokt).
Verwacht er zelf niet te veel van, omdat ik 20 min. op dit moment geloof ik toch nog wel het uiterste vind.
Verder laat ik haar binnenkort waarschijnlijk toch opvoelen/scannen omdat er steeds meer twijfels rijzen over een eventuele dracht.
In principe gaan we er niet vanuit, omdat ze altijd gewoon hengstig is geweest. Maar, ze staat al een maand op dieet (van 3 kilo per dag naar 1.5 kilo per dag basisbrok) en het lijkt of er nog geen gram af is, misschien juist zelfs erbij. Ook vinden veel mensen (heb daar zelf niet zoveel kijk op) haar buik tever naar achteren liggen voor een gras/vetbuik.
Aan de ene kant zou ik het erg leuk vinden als ze drachtig zou zijn, toch leuk, zo'n pluizebol.
Aan de andere kant hoop ik echt van niet, ze is veel te jong om moeder te worden.
Ik ben in de tijd dat ik haar heb ontzettend veel van haar gaan houden, maar ze heeft honey nog niet ingehaald. Honey blijft gewoon mijn toppertje.
Maar ik zal jamaica zeker niet meer zomaar kwijtwillen

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 20:49

Klinkt goed allemaal!
Goed van je dat je haar toch laat scannen, dan heb je zekerheid.
Succes verder!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 21:37

lekker voor je dat het zo goed gaat, en ja Honey heb je langer en die ken je toch helemaal door en door.

Nou ja nou moet ik aan de ene kant voor je hopen dat ze wel drachtig is, en aan de andere kant niet