Yes Anky pad!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Preddy

Berichten: 2627
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Alkmaar

Yes Anky pad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 14:44

Ik was best wel nieuwschierig geworden, door diverse positieve reacties hier op het forum.. Conclusie: Ik wilde ook zo'n ankypad!! Maar aangezien ik ze vrij prijzig vind voor een grapje tussendoor, ging ik opzoek naar een 2ehands. Ik een advertentie gezet op marktplaats : Anky pad gezocht in lichte kleur! Na 3 weken nog geen reacties gehad, en ik was het eigenlijk al weer vergeten. Tot ik een mailtje kreeg van een vrouw uit Haarlem, die was overgestapt op western en zodoende haar pad niet meer gebruikte. Het was een zandkleurige.. De prijs was: (even een hart onder de riem steken hier Schijnheilig ) 18 EURO INCLUSIEF VERZENDEN!
Nou ik was echt blij.. En nu ligt ie bij me thuis.. Zondag maar even proberen op Ed! OK dan!

I used to be schizofrenic, but we are okay now...
Gezocht: Prins.. Paard heb ik al!

Whoever said money can't buy happiness, obviously didn't know where to buy a horse



Preddy

Berichten: 2627
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 21:23

Moet eerst mn vakantiegeld en salaris krijgen.. en dan moet ik een digi kopen.. en even mn bijpassende bandages zoeken (ik heb er al 2 gevonden, maar de andere zijn spoorloos??) Dussehh als jullie de tijd hebben.. HIHIH dan combineer ik het wel met rijfoto's ofzo, want die moeten er ook nog komen op bokt!!

I used to be schizofrenic, but we are okay now...
Gezocht: Prins.. Paard heb ik al!

Whoever said money can't buy happiness, obviously didn't know where to buy a horse

Preddy

Berichten: 2627
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 17:10

Hhahaha nee ze had alleen deze hihi.. Er zat alleen 1 klein naadjes los, maar dat is zo gefixed, en er is een beetje een afdruk te zien van het zadel, maarja dat zit dus toch onder mn zadel!!

Ga m morgen testen..

I used to be schizofrenic, but we are okay now...
Gezocht: Prins.. Paard heb ik al!

Whoever said money can't buy happiness, obviously didn't know where to buy a horse


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, ComscoreBot, IndianSu, karin30, LDRD, lletam, M1994, marga1, Marilu, Niika, Vagabondo, Vuri en 15 bezoekers