Leuke buitenrit vanmiddag met de Shetjes!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Leuke buitenrit vanmiddag met de Shetjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 17:14

Hallo allemaal,

Vanmiddag gingen Bianka01 en ik met Sanne en Hercules een buitenritje maken. Ik op Hercules en Bianka01 op Sanne. Oke de heen weg stappen we vrolijk, toen kwamen we bij het veluwemeer aan! Duidelijk bord, verboden voor ruiters Haha! . Wat doen wij, wij lopen er gewoon in en gingen lekker zwemmen met de pony's! Hercules wou er niet in, maar Sanne vond het toch leuk.

Toen gingen we terug en toen kwamen we een Engelse vrouw en man tegen. Die vrouw ging wat foto's van maken omdat ze het zo grappig vond dat we op die kleine paardjes rijden Haha! .

Toen weer realex terug gestapt en ietsje gedraafd.

Was de 6e keer voor Sanne dat ze over de wegging en het ging harstikke goed OK dan! .

Groetjes Rianne en Marcella(bianka01)

Stal Shetbende nu 10 pony's.


IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 17:47

Nee heb geen foto's gemaakt, het ergste is nog dat Sanne ging poepen in het water Haha!

Ja wel aardig van die Engelse vrij Tong uitsteken

Stal Shetbende nu 10 pony's.

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 17:52

Haha ja, ze ging voorin poepen Schijnheilig Wij dachten snel weg wezen voordat iemand komt Tong uitsteken Haha! Ik ging ineens heel hard schreeuwen: Ze poept in het water.. we lachen helemaal dubbel *LOL*

Stal Shetbende nu 10 pony's.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cas10, Coalizione, journee, Mark0919, rosak, sterregoud, su72 en 40 bezoekers