wat een *** les!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

wat een *** les!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 00:18

Ik heb me vandaag een les gehad Schijnheilig
We hebben een nieuwe instructrice...gelukkig maar voor even.
Maar zij geeft op zo'n rare manier les! Echt helemaal anders dan hoe ik het gewend ben en het zelf altijd doe....
Ik moet Apollon als een gek laten lopen, eerst voorwaarts dan nageeflijk enzo..ja dat weet ik maar zo onder je uit jagen is niet fijn. Mij is het altijd geleerd dat je je paard bij moet houden en dus niet onder je weg mag laten lopen....dat móést nu dus wel anders kreeg je te horen dat je 'm moest meppen of eens flink met je sporen in z'n buik moest porren, waarvoor ik die dingen toch echt niet aan m'n laarzen heb hangen...
Heb ik dus ook niet gedaan. Blijkbaar vond Apollon het wel leuk als ik telkens de wind van voren kreeg want ze liep voor geen meter...nageeflijk al helemaal niet. Dus ik kreeg uitleg hoe ik m'n handen moest houden, laag net onder het hoogste punt van het zadel armen best wijd uit elkaar en dan druk op de teugels...ze deed met mijn handen voor hoe het moest en het leek wel dat ik het bit door z'n mond heen trok! Echt niet normaal! Ik heb dus ook niet zo strak gereden maar gewoon losjes zoals ik dat altijd doe en dan loopt ze wel gewoon nageeflijk enzo.
Maar na een hoop geschreeuw dat ik druk op de teugels moest zetten en desnoods m'n handen vast moest zetten op m'n shabrak (echt triest Huilen )
Heb ik d'r toch maar ietsje strakker gepakt maar ik heb m''n handen niet vast gezet zoals de bedoeling van haar was.
En omdat Apollon niet doorliep (vind je t gek als je z'n bit ongeveer achter in z'n keel moet trekken) zei ze dat ik scherpere sporen moest gebruiken, op de knopjes die ik nu heb reageerde ze niet fel genoeg. Het was de bedoeling dat ik d'r dus met m'n sporen én zweep door liet lopen.... Ach gut
Denk maar niet dat ik scherpere sporen ga gebruiken, ik zou het liefst geen sporen willen gebruiken dus dan maar zo klein en stomp mogelijk.
Toen Apollon eindelijk aan de teugel liep (wat dus echt niet fijn voelde, wat normaal wel zo hoort) hield ze op met d'r gedoe en was iemand anders de pineut....

Na de les stappen we altijd nog ff uit, de anderen die ook les van haar hadden gehad zeiden ook dat het gewoon niet normaal was. Eentje had al een wat scherper bit erin hangen en was echt kwaad omdat ze dat bit dus zowat achter in z'n muil moest trekken, vind je t gek dat t paard dan wel in het "o zo belangrijke krulletje" gaat lopen Scheve mond

Neej, ik wil geen les meer van haar. Dan heb ik het liefst geen les....
Gelukkig is d'r nog een instructrice die op een vriendelijkere manier les geeft. Daar ga ik wel voortaan bij in de bak lopen.
Sorry trouwens voor mijn ellenlange verhaal, maar ik moest t gewoon ff kwijt dat er instructrices bestaan die zo ruw les geven..... Boos!



xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 07:51

D'r valt niet met haar te praten. Het eerste wat ze zei (voordat ze zich voorgesteld had) was dat ze een andere manier van les geven had dan wij gewend zouden zijn en dat wij ons daar maar aan moesten aanpassen.....Dus volgens mij heeft ze er wel vaker klachten ofzo over gehad. Ik ga iig niet meer bij haar lessen. Clown
Al zou ik het haar wel eens gaan vragen, ik ben benieuwd wat zij er nou van vind. Scheve mond

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther_r20, JPitty, Kashmino, Larislaatje, Mo_Noah, Piekosjj, xdesix en 129 bezoekers