was ik te streng?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natasjavegas
Berichten: 598
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: nieuwegein

was ik te streng?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 13:18

Weer een verzorgster weggewerkt. Mijn paardje verdiend zo iemand niet.

Het verhaal:

Mijn paardje heeft, sorry had, dus een verzorgster. Nu kwam ik er deze week achter dat ze elke keer niet komt en als we afgesproken hadden belde ze af of ze kwam gewoon niet;( . Nu was mijn paardje laatst ontsnapt en dat had ze niet even gemeld.
Hij was de weg op gedraafd en weer terug (gelukkig niets gebeurd) Kwam ze met het verhaal dat het niet belangrijk was volgens haar, omdat het goedgekomen was.
Ik schrok er nogal van want de boer bij ons, heeft er samen met zijn kleindochter een half uur over gedaan om hem het erf weer op te krijgen. Ik was dus erg kwaad en nu heeft ze me laf gemailt dat ze er geen zin meer in had. En bedacht allerlei smoesjes enzo. Ik heb gezegd dat ik haar niet meer hoef te zien en dat ze niet meer bij mijn paardje in de buurt mag komen.

was ik te streng of niet>???

[edit Heike] tekst leesbaarder gemaakt. Volgende keer eerst zelf nalezen voor je op o.k. drukt.

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:22

absoluut niet!zo iemand zou ik dus ook niet willen bij mn paard...hij is losgebroken en dan zo'n antwoord?!ik had haar allang uitgebonjourd!!!!

Natasjavegas
Berichten: 598
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 13:25

ze heeft ook wel de wind van voren gehad ben nu ook gelijk opzoek naar een ander meisje voor mijn paard en heb op een maisje gereageerd van marktplaats diew edstrijden wil rijden en wil lessen enzo
dat heeft mijn boefje wel verdiend aantal wedstrijdjes en iemand die lief voor hem is net zo lief als ik voor hem ben

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:36

nee echt niet te streng

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:38

jij te streng??? Absoluut niet. Ik vind het onverantwoord gedrag. Ook als verzorgster moet er wel een verantwoordelijkheids gevoel zijn.
Ik spreek het altijd zo af: liever iets te vaak me dingen vertellen over wat er gebeurd is, dan te weinig. In dit geval had ze gewoon even na moeten denken en het idd even vertellen.
Constant afbellen hou ik ook niet van...als je een paard wilt verzorgen moet je er ook voor gaan.
Via email is helemaal triest... Nee hoor, jij hebt gewoon heel veel pech, het kan ook echt anders.

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:50

echt niet te streng hoor!!!
dit hoort er gewoon bij.

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:51

je bent absoluut niet te streng hoor ik vind het niet meer als normaal! Knipoog

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:53

Je was helemaal niet te streng , als ik dit zou doen bij mijn verzorgponys zou ik ook niet meer hoeven te komen....
Zoals zij doet kan gewoon neit, en jij kan er niks mee.
Dus je het goed gehandeld

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 14:10

tuurlijk was je niet te streng als je kijkt naar wat zij allemaal gedaan heeft noud dan! je hebt het juist goed gedaan

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 14:57

Nee je was zeer zeker niet te streng! Dit soort dingen mogen gewoon niet gebeuren. Als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een verzorgster die met je op 1 lijn zit, dan is het een stuk makkelijker en hoef je niet constant bang te zijn dat er iets mis gaat als je er niet bij bent.

Natasjavegas
Berichten: 598
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 15:25

Ben op het moment mijn schuld gevoel kwijt ook dankzij deze berichtjes allemaal. Ben alweer hard opzoek naar een nieuw iemand die lekker lessen wilt en wedstrijden wil gaan rijden in de loop van de tijd aangezien vegas nog veel leren moet(baasje is nog niet zo ver).

Dus gaat lekker iemand zoeken die idd op 1 lijn ligt met mij en die gewoon eerlijk is tegenover mij maar ook tegenover vegas en die niet alleen maar rondhobbeld en hem op zijn flikker geeft als hij te hard of te zacht loopt.

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 16:06

goed zo! Veel succes met zoeken. Ik hoop voor je dat je gauw een geschikt iemand vindt!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 17:25

Te streng??
Echt niet. Opzouten en nooit meer terug laten komen *LOL*
Heel veel succes met het vinden van een nieuwe verzorgster waar je wel op kunt bouwen OK dan!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 18:03

naja, als je dat te streng noemt Knipoog
Ze mocht er bij mij dan allang niet meer komen
En vooral niet omdat ze niet de waarheid spreekt

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 18:27

Nee. Je hebt groot gelijk. Wat een laksheid!

Jeaninee
Berichten: 871
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 19:22

wat een *tuut* verzorgster... ik had haar allang laten ophoepelen, zo'n iemand kun jíj niet gebruiken voor jou paardje, wie wel trouwens Scheve mond een tip voor dit meisje: ga een eind fietsen

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 19:46

Nou je bent zeker niet te streng geweest hoor! Dit kun je toch niet maken Verward Goed dat je van haar af bent zeg!

clavecimbel
Berichten: 127
Geregistreerd: 03-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 21:40

nee zeker niet te streng. Je hoort op een verzorgster te kunnen bouwen en als ze zoiets flikt weg er mee. zulke mensen zijn gewoon niet eerlijk en kun je niet vertrouwen.

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 21:42

dit is zeker niet streng.
dit zou ik ook gedaan hebben!.
neem lekker iemand anders in de zeik.

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 21:54

Nee echt niet te streng!!! Wegwezen met die verzorgster. Ik hoop dat je snel iemand vindt die het wel goed doet !