belevenissen op kamp

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 17:14

vorig jaar ponykamp was te gek *LOL* was bij van Loon, gezellige groep en leuke leiding en paarden OK dan!
we sliepen met zn achten in een huisje, 6 meiden van een jaar of 14, en 2 van 10 ofzo...we hadden al van ander meiden van het kamp gehoord dat er geesten rondzwierven in ons huisje en dat we maar voorzichtig moesten zijn >;) ik had samen met een ander meisje gelijk zo iets vanm: waar sláát t op Verward maar goed, de rest van het huisje leek het te geloven, vooral de jongere meisjes...ook hadden we gehoord dat de geesten 's nachts al op een ander huisje hadden gebonkt en dat ze dat bij ons ook wel zouden doen afijn, ik had toen nog niet echt door dat iedereen die onzin geloofde, en ging 's nachts met het andere meisje dat t niet geloofde naar de wc...toen we weer terug gingen naar ons huisje kwamen we op het idee (ben niet trots erop Bloos ) om even op ons huisje te bonken, alsof er echt geesten waren, maar alleen als grap.

wij dus nar ons huisje toe, zachtjes aftellen...en bonken maar Haha! 2 tellen later beginnen me daar een stel meiden te rkijsen en te janken binnen Wow! we schrokken ons helemaal dood...hadden we ook nooit verwacht...
wij dus heel schuldbewust naar binnen, zitten daar 6 meiden met zn allen op 1 stapelbed te huilen van angst Ach gut wat waren ze boos op ons toen we bekenden dat wij het waren Haha! heb me de rest van het kamp schuldig gevoeld en moet het nu nog horen op msn Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 65 bezoekers