Ik zie het niet meer zitten :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Ik zie het niet meer zitten :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 06:39

Mijn ouders hebben een hond en ik beschouw het ook een beetje als de mijne. Ik heb haar toen ik nog thuis woonde elke dag uitgelaten en met haar gespeeld.
Astra is een Groenedaeler, Belgische herder (een lange zwarte vacht) van 10 jaar.
Een paar weken terug is ze aangereden. Ze stond op de stoeprand en er komt een busje met een aanhanger voorbij. De aanhanger slingert en grijpt Astra. Ze wordt een paar meter meegesleurt en die ***** is gewoon door gereden. De politie heeft nog een buurt onderzoek gedaan maar ze konden die **** niet vinden.
Ze had een wond tussen haar ogen,een jaap op haar wang,twee sneeën in haar linkeroor,wondje op haar neus en een kapotte bek(de dierenarts zei dat het een wonder was dat het niet gebroken was),een deukje in haar schedel,een wond in haar nek en in haar borst zat een hele diepe snee van zo'n 20 cm. Ze had gekneusde ribben,een gekneusde rug en waarschijnlijk een hersenschudding.
Haar heupen waren al niet al te best,maar nu kan ze amper nog opstaan en lopen. Ze trilt met haar rechterachterpoot. Het is zo zielig. Ze red net de overkant van de straat waar ze op een grasveldje haar behoefte kan doen. En de dierenarts kan niks anders doen dan pijnstillers geven.

We hebben gisteren met de dierenarts gesproken en maandagmiddag komt hij haar inslapen.
Of dit nog niet erg genoeg is:
Ik ging daarna naar mijn werk en voor de zoveelste keer lag daar een briefje dat ik mijn werk niet goed deed En dat ik deze keer mijn baas voor 6 uur moest bellen (Ik doe schoonmaakwerk)
Ik doe goed mijn best en dan zeggen ze twee weken dat het goed gaat en daarna trappen ze me weer de grond in en bellen ze me dat ik heel gauw beter mijn best moet doen, anders gaan ze stappen ondernemen. Dit al zeker een half jaar aan de gang.
Ik heb meteen mijn moeder gebeld.
Ik stortte gewoon zowat in.
Dus mijn moeder heeft mijn baas gebeld.Mijn baas begon gewoon mijn moeder uit te kafferen.
Dus ik belde daarna zelf en melde mij ziek.
Ze is dus niet van plan om mij ziek te melden en gaat stappen ondernemen en het heel hoog spelen.
Ik zei tegen haar dat ze me niet moest bedreigen en daarmee was het gesprek beëindigd, want zij hing op.
Vandaag ga ik naar de dokter, want ik trek het niet meer, ik ben kapot.


Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 06:54

dank je wel, Paardjuhsgek

Watch out !!!
Shetties about !!!

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 08:40

Dank jullie wel.
Mijn andere baas (ze zijn met zijn tweeén) is net langs geweest om even te praten. Met hem kan ik het heel goed vinden.
Ik maak twee kantoortjes schoon, die van s avonds controleert de ene (dat laat ze doen) en het kantoortje van 's ochtends controleert hij.
Waar ik 's ochtends werk gaat het heel goed, hij was er van de week geweest en zei dat de mensen daar dik en dik tevreden over mij waren.
Hij snapte dan ook niet waar die klachten van 's avonds vandaan kwamen.
Sterker nog, hij wist niks van die situatie af.
We hebben een tijdje gepraat en dat luchtte wel lekker op.
Hij vroeg of ik maandag weer met 's ochtends wilde beginnen en dat ik die van 's avonds even zouden laten rusten.
Ik zei dat ik eerst zou proberen de dokter te pakken te krijgen en dat ik hem na het bezoek aan de arts hem zou bellen.
Daar ging hij mee accoord.
Nou, ik maar weer proberen om de dokter te pakken te krijgen.

Beste Tadano,
Ik wens ook jou veel sterkte.Ook al is het twee jaar geleden, zoiets blijft natuurlijk pijnlijk.

Watch out !!!
Shetties about !!!

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 09:09

Mijn andere baas (ze zijn met zijn tweeén) is net langs geweest om even te praten. Met hem kan ik het heel goed vinden.
Ik maak twee kantoortjes schoon, die van s avonds controleert de ene (dat laat ze doen) en het kantoortje van 's ochtends controleert hij.
Waar ik 's ochtends werk gaat het heel goed, hij was er van de week geweest en zei dat de mensen daar dik en dik tevreden over mij waren.
Hij snapte dan ook niet waar die klachten van 's avonds vandaan kwamen.
Sterker nog, hij wist niks van die situatie af.
We hebben een tijdje gepraat en dat luchtte wel lekker op.
Hij vroeg of ik maandag weer met 's ochtends wilde beginnen en dat ik die van 's avonds even zouden laten rusten.
Ik zei dat ik eerst zou proberen de dokter te pakken te krijgen en dat ik hem na het bezoek aan de arts hem zou bellen.
Daar ging hij mee accoord.
Maandagochtend heb ik een afspraak met de dokter.

Lieve Clitia
Ik ben blij dat je het herkent, dat geeft toch voor mij het gevoel dat ik niet alleen ben met zulke problemen.
Dank je wel, ook voor de infformatie over de arbo-dienst.

Watch out !!!
Shetties about !!!


Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 14:06

Wat mijn werk betreft heb ik redelijk goed nieuws.
Ik heb met de baas gesproken waar ik die ruzie mee had en het luchtte erg op.
Ze had me ziek gemeld en we hebben afgesproken dat ik maandag weer voor de helft ga beginnen. En voor s avonds zoeken ze iets anders voor me.
Ik ben toch wel een beetje opgelucht, al vraag ik me af of ik voor die andere uren nog betaald ga krijgen en of ik nog wel naar de dokter moet??

Watch out !!!
Shetties about !!!

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 19:27

Morgen na half drie komt de DA om Astra te laten inslapen Verdrietig Verdrietig

Ik hoop maar dat het snel voorbij is.... Verdrietig

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 19:53

Dank jullie wel.

Het is zo dubbel, ze was vandaag zo levendig,maar ze loopt heel erg mank. Het kan gewoon niet langer,zo. Maar als je dan ziet dat ze alles zo goed mogelijk probeert te doen, eten, lopen, knuffelen.
Je gaat zo twijfelen....Maar dit is het beste voor haar.

Ik ga morgenochtend naar de dokter en heb met mijn baas al afgesproken dat ik halve dagen ga werken.

Ik wou dat ik maandag kon overslaan.... Verdrietig

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 07:15

Nou, het is dus vandaag.... Verdrietig
Eerst moet ik naar de huisarts,want ik kan nog maar voor de helft werken,na al die ongein op het werk. Boos!

We zullen proberen rustig te blijven.
Zou ze al weten wat er komen gaat ??

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 12:04

Afbeelding

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 18:49

21 juni om half 4 is ze ingeslapen.
gelukkig heeft ze nu geen pijn meer.

Watch out !!!
Shetties about !!!

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 07:53

Dank je wel.

Watch out !!!
Shetties about !!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, BleikjA, Celebi, Desi_2409, DotBot, Elegance_, Mark0919, Martje80, Mieke, SusanH, Ubermetrics en 36 bezoekers