Alweer werkloos!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 14:46

griebels schreef:
Oh ja, voor deze slechte economische tijd, kon ik na een soll. brief altijd op gesprek komen en werd ik dan ook altijd aangenomen. Nu (heb al 3 maanden thuis in de ww gezeten) wordt ik niet eens meer uitgenodigt... Laat staan op gesprek komen. In die 3 maanden ben ik bij 2 bedrijven op gesprek geweest, 1 was te hoog gegrepen (ja je moet iets he Knipoog ) en de andere is dus dit verhaal... En ik had het er nog wel zo naar mijn zin Verdrietig

Vervelend voor je zeg. Ik ben er ook al sinds ik werk vanaf 2001 al 2 x uitgereorganiseerd. Nu heb ik een vaste job maar totaal niet naar mijn zin. Ben al vanaf november op van alles en nog wat aan het sollicteren en ben pas 5 keer uitgenodigd. Terwijl voorgaande keren toen ik een baan wou kreeg ik hem ook en werd bijna altijd uitgenodigd. de tijd is echt rot hoor en zo word je ook behandeld als je niet uitkijkt. Ik had vorige week een solicitatiegesprek en zou ma/di wat horen nou mooi niet dus. Als ik morgen niets hoor dan trek ik maandag aan hun lurven.
Geef niet op he! Ach gut Gelukkig dat je zo'n lieve vriend hebt trouwens.


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 15:40

ik heb al 2 kantjes en heb pas 4 echte banen gehad. Er moet ook een hele lijst met gegevens over je naw gegevens op en de taken die je bij je banen had enzo.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, LuckySeven en 121 bezoekers