Ben hard gevallen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Ben hard gevallen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 20:32

Ik was vandaag naar Lisa geweest...ik dacht....ach ik gaa lekker rijden......dus ik stapte op en ging rijden daarna springen maar op een gegeven moment werd ze wild........peerde m en bokte........toen bleef ik zitten maar die keer erna ging ze echt te keer.....ik viel er voorover af tegen iemand anders zijn paards benen....dat paardje (arabiertje) trapte tegen mijn cap........ik had heel veel pijn en was vrij duizelig......ik kon niet opstaan iedereen kwam helpen enz.............toen ik eindelijk met moeiste op kon sataan ging ik ff naar binnen en kwam ik erachter dat heeeeeeel mijn bril in flarden lag..........dus heb nu voor tijdenlijk een andere....iemand anders had ff op Lisa gereden want ik had zo'n pijn in mijn rug..ik kon niet lopen.....ben nu thuis en kan nog steeds moeilijk lopen...heb wat kneuzingen in mijn rug.....gaa morgen ff naar de dokter voor de zekerheid................dat was me een dag.......... Boos! gaa morgen dus niet rijden.........

=xxxx= Renée

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:37

Wat een elende!!! Succes en sterkte!!



Frank

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 20:53

dank je wel!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 15:50

warom zegt niemand iests?????? Verward

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 16:21

Dat moet iedereen toch zelf weten? Pijnlijk verhaal en sterkte!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 16:34

misschien...omdat...het...heel...vervelend....is...om....een....verhaal...dat...zo...getypt...is...te..lezen?

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 18:35

????? dat is het makkelijker te lezen lijkt mij
ik vindt het trouwens raar dat iedereen wle reageerd op andere gebeurtenissen en de mijne nooit...is precies t zelfde als bij mijn foto's maja geeft niet.........
nog bedankt voor t beterschap wensen enz...... Party!!

=xxxxx=
R......E......N......E......E
the puntjepuntjegirl..... *LOL*

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 18:37

Ik vond het ook een beetje zielig van dat berichtje (waarom zegt niemand iets???). Iedereen moet zelf weten wat hij of zij zegt en tegen wie...misschien zijn jouw gebeurtenissen niet boeiend genoeg voor andere mensen????? Dit berichtje moet je niet boos opvatten, ik wou ok alleen ff mn mening laten horen.

NiNjA

Berichten: 150
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: Haren / Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 19:37

Nou, ik vind het heel naar voor je hoor, dat je je zo zeer hebt gedaan.
Ik ben tot nu toe twee keer heel hard gevallen en dat vergeet je niet zo maar. Boos!
En dan ook nog en trap van dat andere paardje tegen je cap, toch maar weer goed dat je een op had.
Zo zie je maar weer.
Heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed af is gelopen.
Wat zei de dokter?

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-02 19:53

Tis niet erg dat je je mening geeft...ik dacht aleen dat er niemand op bokt meer was.........en bedankt Ninja (kweet niet hoe je echt heeet)......
De dokter was vandaag ziek, dus gaa waarschijnlijk morgen, mijn moeder dacht dat door de val mijn nietren waren geraakt...hopelijk niet....tis wel helemaal dik...zit vocht onder...kan waarschijnlijk 1 weke niet rijden en kan amper lopen maar voor de rest gaat t wel

=xxxx= renee Party!!

Bzoem

Berichten: 1681
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 21:39

He renee eindelijk kan ik antwoorden...
ben nog steeds niet achter me w8woord vandaar een nieuwe...
Nog veel sterkte en beterschap!
xxx Eefje
PS: ik was dus PonyPower he (paar maanden geleden)

Bzoem

Berichten: 1681
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 21:46

Goh, ik kan me eigenlijk niet herinneren dat bokkers zo bot waren tegen elkaar, hoewel het bij mij ook wel is voorkwam dat er weinig mensen reageerden (behalve met de kermispony's toen liep het storm)