Gister naar Acci geweest+verslagje van heup

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Gister naar Acci geweest+verslagje van heup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-02 14:52

Ja, gister kon ik het niet laten en heb mijn ouders helemaal overgehaald om naar mn Acci te gaan.
Ik miste dr zo!!!!
Ik riep dr en ze begon meteen heel hees te hinneken Lovers
Ik wilde dr stal in gaan, hoor je me moeder zo :'zou je dat nou wel doen, straks gaat ze op je voet staan ofzo',haha, ik zo, tuurrrlijk doet ze dat niet Haha!
Ik heb ff geknuffeld met dr, maar mn moeder zei, dat ze zag dat Acci niet wist hoe ze zich moest gedragen. Ze voelde zich schuldig...... agg, arm dier... Vingers aflikken
Ik heb dr een dikke pakkerd gegeven, en ben weer richting huis gegaan.
Ik had meteen een goed gevoel!

Wij hebben trouwens thuis zo'n Hometrainer, en daar moest ik dus ook op gaan oefenen van de fysiotherapeut. En vandaag merkte ik ineens dat ik een hele slag kon maken, een rondje dus!!!!!!!!!
Dus als je me nu op een fiets zet, kan ik fietsen *LOL* Haha! Knipoog

Ik vond het ook wel grappig wat ik gister zei; "Ik kan zo hard vallen, een keiharde knal, of iets anders op mn rechterheup krijgen, het breekt niet." Die schroef zit er natuurlijk in *LOL* Wel handy he, als ik dit jaar weer een keer val....... Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 14:57

Projekteer nou geen menselijke gevoelens in dat dier! Acci zal zich wel een beetje opgelaten gevoeld hebben, maar meer omdat ze jouw zo'n tijd lang niet heeft gezien. Die van mij kan ook heel gepikeerd kijken als ik een dag niet ben geweest en iemand anders haar of gereden heeft of los heeftgegooid. Zo van: waar was je nou gisteren?

Leuk dat Acci naar je hinnikte, zal je moeder ook vertederend hebben gevonden.

Heel fijn dat je eindelijk Acci hebt kunnen bezoeken, en goed dat je nu al kunt fietsen...Wanneer mag je weer naar school?

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-02 16:09

Zelf denk ik iets van 2 weken, of 3.
Dat hoop ik ook.
Niet te lang, en ook niet te kort, precies goed, ook voor mn rust.

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 19:14

in de zomervakantie ben ik ook ontzettend hard op mijn bekken gevallen en lag eerst op de grond zonder gevoel in mijn benen dat is echt mijn allergrootste schrik geweest ik zag mezelf al meteen in een rolstoel maar na een tinteling was het weer terug en kon ik weer staan omdat ik niet zo graag laat merken dat ik pijn heb ben ik dapper door gegaan en ben toen ook niet naar de dokter geweest wat echt ontzettend dom was....nu ik dit zo van jou lees herken ik veel dingen ik heb dan gelukkig niet mijn heup gebroken maar heb ook een paar maanden niet kunnen rijden en toen ik weer bij dat paard kwam deed ie wel een beetje raar in mijn richting hij is nog maar 3 en ik was de eerste die er ooit ben afgevallen dus ik denk dat ie heel erg van mij geschrokken is vind het nog steeds apart dat paarden daar zo heftig op kunnen reageren...!