Al die vrije tijd, wat moet ik ermee!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Al die vrije tijd, wat moet ik ermee!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 11:01

Gisteravond is mijn bijrijdpaard overgebracht naar een groot weiland (bij zijn vorige stal) om van twee maanden vakantie te gaan genieten. We gaan hem in die tijd ook niet rijden, dus hij heeft gewoon een poosje rust. Heerlijk voor hem natuurlijk, al die rust en vrijheid, maar wat moet ik nu?!Twee vrije avonden per week, jeeeeeetje wat moet ik daarmee. Ik hoop dat we een beetje een aardige zomer krijgen, anders zie ik mezelf al chips vretend en gigantisch veel kilo's aankomend voor de buis hangen Nagelbijten / Gniffelen Hmm, waar had ik m'n skates ook alweer gelaten.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.



JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 16:05

MoniqueT schreef:
Ik heb het in mijn rug en er staat hier een berg strijk ... dus wie tijd over heeft ... welkom!


Droom door zou ik zo zeggen Tong uitsteken. Als ik ergens wel een pesthekel aan heb... Bedankt voor alle jullie goede tips weer, ik kom de komende maanden vast wel door. Ik heb me al voorgenomen om mijn vrienden eens wat vaker te bezoeken (lees: lastig te gaan vallen) en verder ach, we zien wel. De weide waar Nike staat is vlakbij, dus ik kan altijd nog een uurtje met 'm gaan tuttelen of me ontzettend gaan verdiepen in het kuddegedrag van het paard. Oftewel, een beetje bij de wei rondhangen Knipoog Het gaat moeilijk worden, maar ik kom er vast doorheen *zucht*.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amazonbot, Annienke, chinnie, Dartel, Iris94, Laibadji, Liiesjjj, MaxEnHenkie, redbutton, StalNollie, Tieme en 145 bezoekers