zo ben je gelukkig, zo niet meer :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

zo ben je gelukkig, zo niet meer :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 21:03

examens gingen goed! 2 examens ben ik al door, eentje twijfel ik maarja...die twee zijn dus al 2 buizen minder!!!

maar toen ik thuis kwam zat de papegaai op de grond van zijn kooi, kon niet meer zijn poot steunen

dus het beestje in een kooitje en naar de dierenarts!

blijkt dat de ring die hij aan heeft te fel gespannen zat, kan zijn dat ie ergens achter is blijven hangen, kan zijn dat ie gewoon te vast zat! hebben wij dus niets van gemerkt aangezien we hem gekocht hebben van vrienden, de poot is gebroken en hangt alleen vast aan een pees

hij zit nu nog bij de dierenarts, is in slaap gedaan en pootje gespalkt!

als het niet lukt hebben we 2 opties

we laten hem inslapen
of we laten de poot afzetten

wachten tot morgen dus eer we kunnen beslissen! mama zei dat we als het niet lukt de poot laten afzetten...

het is niet zon lief beest...maar toch! hij moet zon pijn gehad hebben Verdrietig arme vogel! dat gun ik hem niet, af en toe kon je hem wel de nek toepitsen maar we hebben ook met hem gelachen! Verdrietig zucht

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 21:12

ik hoop het ook
zou het zielig vinden als ie met een poot verder moest! Boos!
zou ik ook niet willen...dan heb ik liever dat ze me laten gaan dan met een poot door het leven te gaan hopelijk voor hem...

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 22:40

waarschijnlijk moet ie met 1 poot verder Verdrietig
volgens de veearts kan dat! lijkt me niet zo leuk voor het beest....maar ja...wat doe je? is het ook niet een beetje onmenselijk om een dier af te maken dat nog zonder problemen kan verder leven...want voor de rest is ie kern gezond al denk ik soms dat ie een beetje problemen heeft in de boven kamer hoe ie soms hangt Verward
alleen ja...in het begin gaat het wel moeilijk voor m zijn...en voor ons ook! de ene dag heeft ie ze nog allebei, de andere dag maar eentje meer...

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 18:30

ik wil nou niet banketstaaf ofzo zijn...

maar persoonlijk denk ik dat als de dierenarts denkt dat het kan,dat zon dier zich prima kan redden dat ik eerder hem zou geloven Bloos *helemaal niet aanvallend bedoeld lees maar even verder*

ik vroeg me het eerst ook af...maar mama zei dat de dierenarts had gezegd (ingewikkelde zin) dat het kon.

en omdat ie voor de rest niets mankeert heeft mama gezegt dat hij de poot dan maar mocht afzetten...

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 20:06

tja...papegaaien hebben wel een bek Knipoog misschien dat ze hun bek dan gebruiken ofzo Verward

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jenn_Mellow, Vagabondo en 41 bezoekers