beetje kwaad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

beetje kwaad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 21:18

Ik kwam dus terug van een wandelingetje met Mieke. Fleure vroeg of ze nog even op Mieke mocht. En ja ze mocht, geen probleem. Jade, zusje van Fleure, wou ook nog op Mieke. Zij mocht echter volgende keer net zoals hun broertje Sasha. Sasha was daarom dus een beetje gefrustreerd. Nadat Fleure op Mieke had gezeten had ik Mieke haar hoeven nog even uitgekrabt en haar nog wat verder naverzorgd. Mijn koffer doe ik altijd op slot als ik ga wandelen. Maar wie denkt nu dat je die op slot moet doen als je er amper een meter vanaf staat met je pony. Blijkbaar moet dat dus wel of ze stelen gewoon je slot. Nu ik had al een vermoeden dat het Sasha was. Hij haalde een waterspuit uit zijn zak en hield deze verder goed toe opdat ik niet zou zien wat erin stak. Ik vroeg hem dus of hij mijn slot had genomen. Hij beweerde van niet. Ik zei dus tegen zijn moeder dat ik dacht dat Sasha mijn slot had. Maar deze reageerde niet. MIjn tante die ondertussen in de piste stond had Sasha ondertussen zo ver gekregen dat hij toch zijn zakken leegmaakte en waarempel kwam daar mijn slot toch niet tevoorschijn zeker. Ik was razend Boos! . Om niet te zeggen woedend. Vooral omdat die moeder achteraf zelfs niet reageerde. Moest het mjin zoontje zijn, hij zou het geweten hebben. Vorige keer had hij ook al iemand zijn portefeuille gestolen en er het geld uitgehaald. Het kind is amper 6 jaar. Ligt het nu aan mijn of is de jeugd één en al criminaliteit geworden. En welke moeder laat nu toe dat haar kinderen stelen . Ik wordt er gewoon verdrietig van.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt.

P.S.: ik laat dus noooooit mijn koffer nog open

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 21:26

Dus hij had hem wel of niet??
Wel erg, hijs nog zo jong

Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 21:30

Ja hij had hem dus wel! Heb ook meteen gezegd dat hij nooit meer op Mieke komt. Mijn straf voor hem.

iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 21:40

Begint dat nu al? Jeetje zeg Verward Ik geef je groot gelijk hoor dattie er nooit meer op mag! Sorry hoor maar ik begrijp het echt niet! zo jong en dan al "stelen"... Ja het is eigenlijk wel stelen toch?

Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 21:41

Tuurlijk is dat stelen. Hoe noem je het anders??? Ongevraagd lenen??? Ik kan hier echt zo kwaad om worden he.
Kinderen slaan mag niet, maar op zo'n moment zou ge ze toch een rammeling geven ze.

iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 21:46

Ik zou me ook met moeite kunnen inhouden denk ik... Oke hij mag zo jong zijn maar wat maakt dat uit?? Het is en blijft stelen..

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 21:46

Sjintoo schreef:
Ligt het nu aan mijn of is de jeugd één en al criminaliteit geworden.



sorry maar dit vind ik een beetje overdreven hoor ...
als 1 iemand de gevangenis ingaat voor een moord dan zeg je toch ook niet wat is de MAATSCHAPPIJ een stelletje moordenaars ... (beetje overdreven voorbeeld maar goed)

ik vind het een beetje overtrokken en over 1 kam geschoren... daar kan ik boos om worden ...

tsja waarom heb je die moeder er dan niet nog een keer op toe gesproken ?! Ik vind best datdat mag hoor en vertel hoe je er over denkt tegen moeders ...

Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 21:49

Mss heb je wel gelijk. Maar dit is al de tweede die ik betrap op stelen. Heb vroeger nog een meisje gekend van ongeveerd dezelfde leeftijd en die deed het ook. Dus ik denk toch dat de kinderen van tegenwoordig ongeremder zijn. Mss doordat sommige ouders lakser worden in de opvoeding. Ik weet het niet.

Seventje

Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: ergens in NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 21:55

Zo dat joch had dat ook niet bij mij moeten flikken!! Asociaal zeg. Wordt zo'n kind dan niet opgevoed? Boos! Niet te geloven gewoon en ook nog glas hard liegen als je erom vraagt of ie het eerlijk wil zeggen. gelukkig is ie wel gesnapt. Wat moet er met zo'n jong later als ie puber is? Kunnen z'n ouders zeker lachen. Boos! Boos!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 22:22

Die kleine van mij heeft zijn snoepjes in eigen beheer.En zelfs als hij dus een snoepje wil komt hij dat netjes vragen en als het mag pakt hij een snoepje en vraagt of ik er ook een wil.laat zien welk snoepje hij heeft genomen doet de deksel weer dicht en zet de trommel terug.

Als ik nee zeg krijg ik een heeeh jammer te horen en daarblijft t bij
Soms doet hij een poging om dan iets anders (koekje vla ijsje) los te peuteren , maar ja daar is het een kind voor

Hij is nu 6 maar zo gat dat al zeker 2 jaar.
Het is maar wat je ze aanleert.

Als hij maar iets doet wat eventueel niet door de beugel zou kunnen spreek ik hem daarop aan!! En of tie t snapt ! vooral als ik het voorbeeld geef van als mamma dat nou bij jouw treintje doet......
Dan begrijpt hij ineens waarom het niet mag

Ik sla niet maar als ik m ooit betrap op het jatten of mollesteren van andersman spullen dan heeft hij toch een heeeel groot probleem .

Ik denk dat je die moeder best nog een keer aan kan spreken hierover
Misschien schaamt ze zich en doet daarom dat haar neus bloed , misschien heeft hij t niet van een vreemde .
Misschien denkt ze wel dat hij hier overheen groeit , al lijkt me dat sterk dat hij dat ook zal doen als niemand m hier over aan spreekt