penny meisjes weggepest

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

penny meisjes weggepest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 18:05

ja we hebben echt van die kleuters op stal 13 jaar ofzo en ze komen echt mijn strot uit. Ze komen nooit op stal en als ze komen en erger ik me eraan. Gaan ze met de paardjes knuffelen of heel de tijd in de zadelkamer niks doen. Maar stallen mesten hou maar maar ze willen wel rijden Verward . Ja heb al een tijdje ruzie met zo'n meisje. En iedereen op stal wil dat ze weg gaan. de eigenaar ook. Die heeft alleen respect voor iemand voor meisjes die hun afspraken nakomen maar niet voor iemand zoals hun. Nu kreeg ik een mailje van zo'n meisje eej nouk ik ken een rijmpje:
jij heb lekker pech want wij gaan daar weg.
mooi zo ik ben echt blij dat ze weg gaan op stal. Wordt het tenminste nog beetje gezellig op stal *LOL*


miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 18:42

jawel het gaat al een tijd niet goed tussen ons enz.

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 19:18

nee als ze al bij de eigenaar de strot uitkomen. En we zijn echt niet op zoek naar meisjes die niks uitvoeren maar die lekker met de paarden bezig is en serieus aan het rijden is. Hun rijden niet serieus

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 09:39

ja en ik hoop dat ze snel weg gaan omdat ze zich niet aan de afspraken hielden enz

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 20:34

nou wie wilt ze een weekje op proef ik wed dat jullie ze ook zo snel mogelijk weg wil hebben. Zelf de eigenaar van de paarden wilt ze al niet hebben. We pesten ze niet echt maar we geven wel aan van dat we ze weg willen hebben

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 17:23

ik wordt gek van ze ook op msn. En nu willen ze ineens blijven jammer genoeg Verward

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 17:41

kan er niks aan doen ik erger me er gewoon aan. op stal negeren we elkaar zeggen niks. Ik wil gewoon gezelligheid op stal. en als ik me eigen in het zweet werk en hun spelen een beetje op de hooizolder dan denk ik van ja doei

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-04 21:58

Dit is al een heel oud topic hoor. Wat erin staat is van vroeger. Nicole je bent een stik aardige meid. En het is niks persoonlijk. Ik wil graag een slotje voordat er weer rare reacties opkomen D us graag een slotje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, roekes, SentiBot en 5 bezoekers