Iwaldo vult harem aan met SuperJurga *Laura gemeet*...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Iwaldo vult harem aan met SuperJurga *Laura gemeet*...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 17:36

Na heeel erg lang steeds pb-en, van: "zeg, zullen we eens meeten?" tot "Wanneer kunnen we nou eens allebei...???" is het er eindelijk van gekomen en heb ik Laura en Iwaldo gemeet vandaag. Dat werd tijd *grinnik* Haha! . We staan practisch bij elkaar om de hoek, maar we hadden elkaar nog nooit echt gemeet.
Behalve dan die keer dat Laura langs kwam scooten en ik buiten Jur stond te mishandelen Extreme duivel met een borstel... (Jur vind poetsen niet altijd leuk grinnik, alleen als haar haar los begint te zitten, dan vindt madam het HEEERLIJK. *LOL* )
Ik zag wel iemand kijken en omdat ik keek, keek Lau ook steeds haha, en ik maar denken "Wie is die muts die zo loopt te gapen, ken ik haar?????" Verward Maar ik kon er niet opkomen, dus het zal wel..
Hoorde ik later dus per pb dat ze dacht dat ze me had gezien en ja dus, het was Lau geweest. Wist ik veel. Laura wist toevallig waar ik stond dusse.... Daar ga ik nu dus naartoe verhuizen Lau.... Haha! *trots*
Later nog een keer. Ik was op de zandweg aan het rijden op weg naar een vriendin van mij waarmee ik had afgesproken buiten te gaan rijden. Kom ik dus WEER die rare griet (grapje Lau! Knipoog ) op de scooter tegen. Wij allebei wel kijken, maar ja we wisten allebei niet zeker van elkaar of we het waren. Party!! En we wilden allebei niet gaan vragen of we Laura of Jurga waren... En om nou te gaan vragen "Bok jij of bok ik???" da's ook al zowat..
Dus na wat heen en weer gepb, wanner heb jij vrij en wanneer heb ik Iwaldo...kwam het eindelijk tot een afspraak voor vandaag, jawel.. Tong uitsteken
Ik dus vandaag na de kerk snel naar Jurga gefietst, eerst ff flink wat haar eruit gerost... *paard word prachtig nu... Lovers * en toen opgezadeld. Kan natuurlijk niet met een paard vol stront bij laura verschijnen, dan gelooft ze nooit dat dat echt SuperJurga is. Knipoog Ik heb het btw weleens gedaan, pas nog...met een Harald vol mest op zijn kont op buitenrit geweest...
Haha! Ik had toen een beetje haast en toen heb ik het effe gelaten bij het poetsen van rug, buik en hoofd... Shame on me *grinnik*
Maar goed, ik kwam nu aan met een schoon paard! Kon me dus op de weg vertonen... Maar Jurga is zoooo dik op het moment en er zal nog wel iets bijkomen vermoed ik. Mijn instructrice begon al te zeggen dat er weleens twee in konden zitten. Hou es op zeg! Als er iets mis gaat....Moet er niet aan denken.
Ik zou dus om één uur bij Laura haar stal staan, maar was vroeger, dus ff illegaal te paard zitten mobielen... Haha! Mak paard heb ik toch... Lovers Schijnheilig
Laura stond dus al klaar toen ik aankwam en we zijn meteen de weg opgegaan. Stap, draf en natuurlijk ook gegalloppert... bergje af... Waldo was idd meteen wakker Laura!!! Lachen hoor!!!
Waldo is echt een heel stoer paard, leuke combi met jou, zeker weten. En Lau vond mijn SuperJurga ook leuk... *glim* Dank u dank u...
Waldo en Jur zaten echt constant op elkaar te letten, zo stoer. Vooral toen Jur achter Iwaldo liep op ene weg toen er een auto aankwam, zat 'ie achterom te loeren waar zijn nieuwe aan-de-haak-geslagen-supermerrie wel niet was... Of ze niet toch stiekum achter een andere hengst aan was gehold... Nee hoor Wal, ze mocht jou wel. Jur kennende... Moet ze een paard niet, dan krijgt 'ie zonder pardon een lel. SuperBitch Lovers .
Normaal gaat ze niet zomaar naast een ander paard lopen, maar bij Iwaldo was het meteen goed. leek een beetje op Harald, denk dat dat scheelt, ze voelt zich als kleine merrie (Laura was nr. zoveel die opmerkte dat ze Jur groter had verwacht *grijns*) wel veilig naast zo'n grote stoere gozer! Party!!
We zijn ongeveer een uurtje weg geweest samen, lekker gekletst, was erg gezellig, doen we gauw over Laura???
Ik ben nadat ik van laura's stal wegreed nog een half uurtje doorgecrosst, want die merrie van mij had nog veel te veel praatjes... Haha! Ik heb haar nog ff flink gepest. Cambridge Cole-paarden hebben bijna allemaal het irri trekje dat ze niet stil willen staan, zo ook Jur. (Jaha, ze heeft wel nadelen) Dat is echt behoorlijk link als je op een auto staat te wachten voor je oversteekt en Jur besluit vast te weg op te stieren. Boos! Dus ik besloot ergens halt te gaan houden en liet haar net zo lang draaien tot ze besloot dan toch maar effe te blijven staan. Kee Jur braaf!!!
Was ik ook nog zo gemeen dat te vragen toen ze voor het galoppeerpad stond... Extreme duivel Maar goed, ik overgestoken, Jur in galop en ik haar hoppa weer halt gezet. Toen vanuit dat halt weer in galop weg, weer baf op de rem, weer galop enzovoorts... Nou nou nou dan wordt merrie wel wakker hoor. Superallert en ze galoppeerde steeds nog aan op het goede been dat ik vroeg ook. Knap van haar... Lachen Janna, we gaan er wel komen hoor... Knipoog Knipoog Knipoog
Ze was echt superfana, maar alles is goed gekomen, ik kwam met Jurga weer heel thuis. Dus Steef, geen gekneusde arm, blauw oog en haar door de war... (alsof dat een ramp zou wezen *grijns*)
Op stal nog ff rondgehobbeld en Jur met Harald de wei in gebonjourd. Pa mag haar binnenhalen... Extreme duivel
Nu dus achter de pc... Lau hoopte al dat ik het verslag van onze meeting zou schrijven, dus bij deze.... Lang genoeg??? Aanvulling hoor Laura!!!! Knipoog

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 17:51

Je hebt gelijk!!!

Wat kun jij een verslagen tikken zeg! Daar is mijn verslag v/d dag gewoon niets bij joh...




Frank

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 18:00

Frank, do never underestimate the power of SuperJurga........... Knipoog

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 18:45

he Jurga,
gaaf verhaal joh, ben er eindelijk doorheen geworsteld Haha!
Komen er ook nog foto's?

Doeg,
Daniel.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 18:50

Arme arme arme jij... is ook zo vervelend hè. Een Jurga-story lezen.... Knipoog Ach voor wat hoort wat.... *kus*
En nee, we hebben geen pics gemaakt... die komen de volgende keer wel als laura een keertje op Jur klimt ofzo... Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 20:06

Hèhè!! Eindelijk, het werd tijd dat jullie twee elkaar nu eens gingen meeten Haha!

Hmm... btw. over dat meppen van Jurga naar andere paarden daar kan Jelka over mee praten... ik dacht eerst dat die twee wel vriendinnen konden worden, maar helaas, Jurga dult geen gele tank naast of achter haar *LOL*

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 23:21

jaja, eíndelijk gemeet. Misschien volgende keer een groter rondje, want volgens mij had Wal ook nog aardig wat energie over Haha!
Maar idd, super jurga is cool! Lekkere dikkerd! En... ze deed niet eens gemeen tegen superwaldo! Haha! Wal is wel makkelijk met andere paarden (oftewel, hij kachelt wel mee.. zal hem een worst wezen wie er naast hem loopt, als er maar iemand naast hem loopt!) Maar hij vond Jur toch best wel interessant (en maar achterom kijken Haha! )

Kort galopje gepakt (maar bewust in het bos achter elkaar, want had al voorzien dat Wal op een zandpad zijn nieuw verworven vriendinnetje wel eens uit wilde proberen op snelheid.. LOL ) En dat deed ie nu ook aardig, voorwaarts galoperen en dan even achterom kijken waar die merrie nou bleef Haha!

Hij was niet zo gecharmeerd van Jurs uitgestrekte draf, want das zijn zwakke punt (uitstrekken? galoperen is veel makkelijker) dus daar besloot ie maar even een galopje te nemen met de oren in de nek. Maar verder was ie braaf Lovers

Twee superpaarden bij elkaar Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-02 00:02

Zeker weten dat het twee superpaarden bij elkaar waren. Ze mochten elkaar wel had ik het idee. Haha! Oh, dus Wal was het ook nog niet zat? Nou dan gaan we de volgende keer langer weg. Cool