automobilist verrot gescholden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

automobilist verrot gescholden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 20:25

Ik ging dus maar weer de verplichte minuten stappen met Felix.
Als eerste was het super druk langs de weg. Vind ik opzich niet erg, paard is goed mak.
Maar als ik op de terug weg sta te wachten om VEILIG over te steken bij de drukke weg staat iemand achter me met een auto en gaat vervolgens even flink claxoneren.
Paard hartverknettering(bleef gelukkig wel bij me) ik een dubbele hartverknettering om dat er op dat moment een busje voorbij kwam.

Ik heb die vent echt helemaal verrot gescholden. het intresserde hem helemaal niks!!!! Krijg ik een gezicht van 'ja het zal wel allemaal'
Ik nog ff mijn middelvinger opsteken(kon het niet laten.)

Toen scheurde hij met piepende banden weg en ik stond daar helemaal shakend op het fietspad.
Voor het zelfde geld sleurd dat paard me de weg op onder een auto en ben je mors dood.

Waar zit tegen woordig het verstand van de mensen Verward
Houtzagerijen hebben het maar druk om al die hoofden te vullen tegenwoordig.

Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

sorry hoor maar ik krijg steeds meer de pest aan dit K volk .

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:35

Eén keer ben ik heel kwaad geweest. Nee, twee keer!

De eerste keer: Ik met de hond en paard rijden. Hond loopt midden op de weg. Komt auto aan, en die gaat heel langzaam rijden, maar blijft wel DOORRIJDEN!!! Boos! Boos! Tegen de hond aan dus! En niet stoppen hoor! Toen ben ik voor de auto gaan lopen met het paard, en heb met mijn teen zijn buitenspiegel er af geschopt! Dit was lang geleden.


Tweede keer: Er was een zwaar ongeluk gebeurd vlakbij, en er stond een politie auto om het verkeer een omweg te laten maken. In die politie auto zat zo'n politie-muts en die wilde even lollig doen ofzo. Dus ik liep vlak voor die auto langs en op dat moment deed ze echt kannone hard de sirene aan!!! Paard op hol!!
Toen Domenic weer rustig was ben ik even verhaal gaan halen, ze zei dat ze dacht dat ik langs het ongeluk wilde en dat ze dus even wilde toeteren omdat ik dat niet mocht. wat ik helemaal niet wilde hoor!
Maar omdat de zwaailampen aan waren werkte de knop van de toeter als sirene.
Maar je gaat toch ook niet toeteren als er een paard voor je auto loopt?
Toen ben ik helemaal uit mijn pan gegaan. Over voorbeeld functie enzo...
Toen bood ze haar excuus aan, en ik haar wat warms te drinken.



Dat waren mijn twee ergernissen in 17 jaar paardrijden.
Weinig he!


Grtjs Frank

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 21:13

Frank schreef:
Dat waren mijn twee ergernissen in 17 jaar paardrijden.
Weinig he!


Goh, kom een keer bij ons rijden.. dan heb je die 2 ergernissen in 17 minuten...

Die van die spiegel vind ik wel een hele goede, misschien moet ik die ook maar eens in gaan voeren bij ons op het dorp als ik weer eens gesneden wordt Haha! Ik plant wel regelmatig een stijgbeugel in iemands portier, als ze te dicht langs komen. Als je dat namelijk kunt, dan rijdt een auto echt te dicht langs je... hoe langzaam ze ook rijden. Slechts één keer ben ik heel kwaad geworden Extreme duivel toen reed iemand met HAAR auto tegen een van onze ijsco's aan (omdat ze te beroerd was om op haar eigen weghelft te blijven, het was donker en de paarden zagen eruit als de Eiffeltoren met kerstverlichting, typisch gevalletje van oost-indisch-blinde automobilist Misselijk) , toen heb ik de hak van mijn laars in haar raampje geplant, bij gebrek aan schoenen met stalen neuzen.
Normaal ben ik heel lief hoor Lovers maar als mensen geen rekening houden met andere weggebruikers (dat ben je namelijk, ook als je een paard aan de hand voert) dan schiet ik echt uit mijn slof Extreme duivel

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... ht=#419858

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 17:56

Als een auto naar mijn inziens te hard rijdt ga ik gewoon midden op de weg lopen. Eerst stoopen dus, en dan mogen ze me voorbij!!!!
Maar dat doe ik niet als het donker is hoor!



Frank

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 18:06

Haha, mijn stalgenoot heeft ook een keer tegen een auto aangereden toen we aan het mennen waren. die zakkenwasser wilde ons middenop de spoorlijn inhalen terwijl er ook nog een tegenligger aankwam. Boos! Ronald stuurde dus zonder pardon zijn kar tegen die auto aan. Die kerels kwaad en wij ertegenin.... Heerlijk ruzie op zijn tijd... Haha! Maar ja, het was een bedrijfswagen, dus kon die kerels niks schelen... Clown
En hoe vaak wij al niet een mep met de menzweep op een autodak hebben willen geven..... Schijnheilig