Sjors 14 dagen op rust, DA is net geweest ;(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Sjors 14 dagen op rust, DA is net geweest ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 23:27

Nou, zaterdag haalde ik Sjors van stal en toen had hij een heel klein wondje aan de buitenkant van zijn linkeronderbeen. Op zich niet zo bijzonder, dus ikke afspuiten en betadine spray erop na het rijden.

Zondag kwam ik op stal, was het been ineens dikker. Ikke weer afspuiten, kijken of hij zuiver liep (niets te zien) en weer gereden.

Vandaag was het been NOG dikker, hij keek erg lusteloos uit zijn ogen en toen had ik zoiets van: en nu is het genoeg! Ikke weer spuiten, DA bellen en wachten,...

Nou, na 15 min. was hij er en kneep even in dat been. Sjors beet me uit reactie (pijn dus), iets wat hij nog nooit gedaan heeft. Dus de DA zei dat hij op zijn minst onregelmatig moest lopen. Wij draven op het harde, gewoon helemaal niets te zien! Conclusie: Sjors is een bikkel Cool , maar zoals nu wel blijkt is dat lang niet altijd handig,...

De pees heeft een tik gehad en voor de zekerheid heeft Sjors antibiotica gekregen. Ik moet 14 dagen "lichte arbeid" met hem doen (lees, veel stappen en liever niet draven, geen weidegang wel stapmolen), veel afspuiten, droog stappen en traumeelgel erop smeren. Hij woont in de buurt en komt regelmatig op stal en zal Sjors dus mee in de gaten houden. Wel zo fijn aangezien ik volgende week op vakantie ga Huilen .


Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 23:47

Hij heeft het in de wei opgelopen, dus het zal even flink balen voor hem zijn met dat mooie weer dat hij niet naar buiten mag Boos!. Maar hij moet even genezen, de pees is me te kostbaar om te riskeren!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 09:32

Ja ik zal alle boktknuffels aan hem doorgeven OK dan! Haha!.

Ik vind het zo sneu voor hem dat hij met dit mooie weer de wei niet op mag,...

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 12:39

Zijn been was al wat dunner gisteren (gelukkig). Het is een sterke knul, ik reken erop dat hij weer snel de oude is hoor Knipoog!

Maar bedankt!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 19:47

horsewisper schreef:


werk jij trouwens bj hippostyle



Ehm, nee, waarom vraag je dat Lachen? Lijk ik op een verkoopster ofzo?

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 15:38

Merilyn schreef:
Jeetje Anoukie, het ging net zo goed. ik hoop dat Sjors er gauw weer bovenop is.


Ja ik baal ook als een stekker. Kijk tijdens mijn vakantie zou hij ook niet bereden worden, maar wel wat aan het werk (aan de longe). Nu wordt het echt 2 weken niets en misschien de laatste week weer wat. Dat kost me zeker weer een maand om het goed op te pakken zonder te forceren.

Maar ja, dat is het risico nu eenmaal Lachen.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 17:07

SuperPepeijn schreef:
hm balen. maar acht die 14 dagen zijn zo om, zeker als je lekker met je billen op de playa ligt. toch?


Dat hoop ik eigenlijk niet Nagelbijten / Gniffelen (voor mezelf dan Schijnheilig ).

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 08:11

Vaak??? Hmmm, ik ga hooguit 2 x per jaar op vakantie, vorig jaar augustus ben ik voor het laatst geweest, het werd dus weer tijd Haha!.

Maar Sjors zijn been is al mooi dunner, alleen nog een verdikking op de plek waar hij geraakt is, maar ik durf het toch niet te forceren door hem al aan het werk te zetten. Vanavond eens in zijn eentje in de wei zetten, dat zal hij wel fijn vinden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pasje03 en 109 bezoekers