Het gaat niet goed met Karin

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 11:43

Arme oude Karin... He en arme Maaike, wat zal je geschrokken zijn! Zo hulpeloos als ze liggen. Ik weet hoe het eruit ziet, ik heb eens een zoon van Berber verlamd achter in de tuin gehad.
I hoop maar dat Karin het nog wat langer volhoud. Kan ze in ieder geval nog genieten van de lente!


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 21:28

Verdrietig NIet zo goed, we hebben hem in moesten laten slapen, hij kon echt niet meer overeind komen.
Waarschijnlijk is ie op stal uitgegleden en is in een soortemet split/spagaat beland. Kruisverlamming hoogstwaarschijnlijk.
De hele dag in de weer geweest met heel wat mannen om hem te ondersteunen, maar na 5 min. gestaan te hebben zakte hij weer in. Oppepmiddelen werkten niet.
Was heel verschrikkelijk, aangezien hij de hele nacht nog moest blijven liggen. De veearts hoopte op een opleving oid. De volgende morgen vroeg heb ik de DA maar opgehaald en gevraagd of ie er direct een einde aan wilde maken. Ik kon het niet meer aanzien Verdrietig

Was best traumatisch.
Ik ben blij dat Karin weer staat in ieder geval, dat is toch belangrijk, ook voor het bloed enzo. Nu maar hopen dat de pijn ende stijfheid snel weg is en dat ze weer een blij oudje kan zijn Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers