Ik heb deze week twee paardjes te logeren!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Ik heb deze week twee paardjes te logeren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 20:03

Ondanks de weinige regen is er in mijn wei toch een beetje (te) veel gras gegroeid omdat ik Pjelk rustig aan het gras wennen wilde. Bij een meisje waar ik veel mee omga echter, staan er alleen sprietjes van minder dan een cm in de wei. Zo ontstond bij mij het idee dat haar pony`s wel even grasmaaier konden komen spelen in mijn weitje.

Vanmiddag dus even gevraagd of haar dat ook wat leek en dat was zo. En vanavond stonden dan ineens haar beide ponybeesten nl. NRPS`er Arios en Shetlander Sampie bij mij in de wei.

Beau en Samp hebben elkaar helemaal gevonden en konden vanavond niet meer op houden met kriebelen Lovers . Die twee zijn helemaal happy met elkaar ! Arios is vooral blij met het gras Vork en negeert Pjelk volkomen.
En Pjelk? Die weet niet waar die het zoeken moet. Hij kwam mij nog even vragen wat hier de bedoeling van was en of ze ook gauw weer weggingen Ach gut . Maar toen hij geen bevredigend antwoord kreeg ging hij maar aan wat kort gras nibbelen of dromerig voor zich uitstaren.

Ik ga straks nog even kijken hoe ze het maken en of alle paarden nog binnen de draadjes staan. De digi gaat uiteraard ook mee om deze enorme kudde Knipoog van vier paardenbeesten vast te kunnen leggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:26

Arme Pjelk... heb je hem het wel uitgelegd?? Anders krijgt hij dalik hele trauma`s..!

Enne wij wachten op de fotos..!

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 13:02

Luckey schreef:
Arme Pjelk... heb je hem het wel uitgelegd?? Anders krijgt hij dalik hele trauma`s..!

Enne wij wachten op de fotos..!


Hihi, Pjelk leek gisteravond al niet mee zo met het onverwachte bezoek te zitten. Dit trof ik namelijk aan toen ik nog even ging kijken:

Afbeelding
Leive Pjelk en Ari Lovers . Eerst moesten ze niets van elkaar hebben en dan dit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 14:45

Stiekem vond hij het wel leuk.. hij dacht dat als hij nou zielig ging doen dat hij allemaal lekkers kreeg!