Kat in de boom.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Kat in de boom.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 08:41

Wat een avond zeg gisteren.
Zaten we heerlijk met vrienden in de tuin te eten ontsnapt onze kat naar buiten Huilen
(Het zijn binnen katten)
Eerst kwam ie gewoon terug en konden we hem pakken maar op het moment dat mijn vriend hem vast had kwam er een andere kat aan en sprong hij uit de handen van mijn vriend en toen was het echt doei doei kat.
Na ongeveer drie uur zoeken konden we hem echt niet vinden, onze vrienden gingen onder tussen weer naar huis want zij kan elk moment bevallen.
Dus gingen mijn vriend en ik maar verder zoeken en ja hoor we hoorde heel hard gemiauw.
En na goed kijken kwamen we erachter dat hij heel erg hoog in een boom zat maar dan ook echt hoog
Wij aan die mensen vragen of we in hun boom mochten klimmen omdat onze kat daarin zat, gelukkig mocht dat.
Caramel (de kat) begon me toen toch een potje nog harder te miauwen het leek wel een sirene en ik moest eigenlijk heel hard lachen omdat ik dat hoorde en tegelijk ramon in die boom zag zwaaien.
Gelukkig kon hij hem eruithalen zonder al te veel schrammen.
Pfff wat was ik opgelucht zeg ik was ook zo bang dat mijn vriend uit die boom zou vallen.

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 08:44

Wat een geluk voor jullie, bij ons moest de brandweer er eens bij komen en die kat was wel gewend om gewoon buiten te lopen.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 08:46

Ja daar was ik dus bang voor dat we dus de brandweer moesten gaan bellen.
Gelukkig hoede dat niet.
Ik moet wel zeggen dat Caramel nu ontzettend stil en ineens heel lief is Haha!