rij centrum de stoethoeve????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

rij centrum de stoethoeve????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 12:08

Wie weet wat rijcentrum de Stoethoeve precies is? het ligt in Soest. Is dit soms een pensionstalling ofzo? Het staat nergens in de gouden gids of in het telefoonboek... ik wil het graag weten, want als het een pensionstalling is ga ik er eens kijken, wie weet heeft iemand een bijrijdster nodig Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 19:53

HIPPISCH!!! Centrum de Stoethoeve...

Dat is id een pensionstal,
ik ken echter het soort mensen wat daar staat en ik denk niet dat daar bijrijdsters nodig zijn.

Voor zover ik weet staan er allemaal mensen die zeker elke dag zelf komen maar vaak ook nog s'ochtends voor het werk even langs gaan om wat mest uit de stal te halen en om een worteltje te voeren. Lovers

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 11:03

Ik kan heel goed met Tanja,
ik heb er nog eens een keertje 2 weken gestaan toen mijn ouders op vakantie waren.

En dat van die stichting...
Ik denk dat je het verhaal maar van 1 kant hebt gehoord, ik ken dat zelfde verhaal van 3 kanten:
Van de huidige eigenaresse,
Van de eerste eigenaar,
Van de persoon die nog een tijdje met Tanja heeft samengewerkt;

en ik heb daar ook zo mijn meningen over maar wat de verzorging betreft heb ik nooit wat te klagen gehad.
Aangezien ik de mensen die er nu staan vrij goed ken weet ik zeker dat daar ook niets aan kan mankeren!
Die mensen zijn zo enorm precies, dat ik me wel eens afvraag of ze niet te veel aan het doorslaan zijn.

Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 13:51

Okay, bedankt! Dan ga ik daar dus maar niet kijken, klinkt niet al te leuk Misselijk
Maaruh, Nijkerk is helaas te ver weg voor mij Verdrietig
Het moet namelijk met de fiets te doen zijn... en aan die kant van Soest daar woon ik vlakbij, dus dat is goed te doen! MAAR, daar staan ook nog heel wat boerderijtjes met paarden Kwijl en bij sommigen zelfs een buitenbak!
Ik ga daar dus maar rondkijken en vragen als ik het durf Verward

Groetjes Brenda

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 15:46

volgens mij ben ik daar op kamp geweest, maar weet niet zeker..we gingen met de manege pony's daarheen..
kan dat? zijn er binnestallen waarvan het boven hekje niet open kan en buitenstallen(groen)waarbij dat wel kan? en een spuitplaats bij de buitenboxen..en 1 buitenbak en een binnenbak en land..weet niet hoe ik het verder moet uitleggen..
heeft iemand misschien een foto, dan kan ik zeggen of dat het was..