Promiss is weg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Promiss is weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 23:01

na lang nagedacht te hebben besloot ik mijn 3 jarige haflinger merrie te verkopen wegens tijd gebrek.

Ze heeft heel lang te koop gestaan veel reacties gehad veel kijkers gehad maar geen kopers ..

Vanmorgen : Telefoon , een mevrouw uit steenwijk ( nog geen 5 km van havelterberg verwijderd ) ze had wel intresse en wou even komen kijken.

Afspraak gemaakt en ze kwam kijken , ze zou voor a.k woensdag meer van zich laten horen.....

Vanavond telefoon : of ze nog even een x langs mocht komen en dan met een "deskundig" persoon , natuurlijk kon dit weer afgesproken

en nu....nu is ze verkocht ! is gelijk vanavond mee gegaan ! wat ik heel erg fijn vind omdat ik er dan niet tegen aan hoef te hikken.

De nieuwe eigenares zei : meid je mag altijd langskomen , als ze zometeen onder zadel is mag je dr zelfs wel komen rijden !! kom alsjeblieft langs !! Haha! vond ik echt heel erg fijn OK dan!

gelukkig staat ze dicht bij dus kan ik zo op mn fiets heen maar toch heb blijft zonde.... heb echt flink gehuild. Huilen

ik had haar in de trailer gezet en even afscheid genomen , het was net of ze het door had want ze bleef maar knuffelen !! Ach gut maar goed moest het ff kwijt.

Huilen

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 08:01

Het is wel fijn dat je zo vaak mag komen kijken en dat je zeker weet dat ze een goed tehuis krijgt!En dat je haar zelf mag komen rijden!
Dat is wel geluk hebben hoor Lachen

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 09:03

Jeetje zeg, wat gaat dat dan snel ineens, maar gelukkig staat ze nog mooi dichtbij!
Beter dan dat ze helemaal aan de andere kant van het land staat toch?

Ach gut