Aaah eindelijk alles weer zoals vroeger :D !!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Aaah eindelijk alles weer zoals vroeger :D !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 22:41

Na [ITP] De laatste foto's van Ruâno... zul je meer begrijpen van mijn verhaal Haha! !!

Donderdag kreeg ik dus telefoontje dat ik zaterdag naar Ruâno mocht komen kijken ! Dus vandaag mochten ik en mijn vriendin naar VDB'S domein !

We gingen Ruâno van de wei halen (gut voor we aan die wei waren , het is daar echt wel GROOOOT). Super veel weides , wel 50 stallen , poloveld etc Tong uitsteken. Toen gingen we Ruâno poetsen en vertrok VDB met bijna al zijn paarden en personeel (Argentijnen *LOL* ) naar een toernooi , een uur later zou ie terug komen. Toen de vrachtwagen doorreed schrok Ruâno en ging ie op zijn kont zitten , mar hij hong nog vast aan een boom dus vlug los gemaakt natuurlijk maar halster was stuk ! Zijn zo van die leren polohalsters met een ijzeren ring , die ring was gewoon helemaal tot een recht stuk metaal gebogen! Maar we konden er nog een knoop met het touw in leggen ! Stonden mn vriendin ik en Ruâno daar helemaal alleen op zo'n groot domein Schijnheilig Haha! . Wat gepoetst , gewandelt en zo'n 60 foto's gemaakt Schijnheilig .

Toen kwam VDB terug en vroeg ie of we de dag erna wouden komen om te rijden !! We konden alle2 niet , we hebben nl. examens ! Maar we mogen volgende week terug komen EN we mogen hem blijven verzorgen/rijden !! Mijn reuzeknollie word weer van mij Haha! Haha! , naja ong. Schijnheilig . Het is daar écht zooo groot om te rijden Haha! !!

Nadien had ik les op de manege en was VDB met mijn tante meegekomen , zei hij zo : Ruâno is nog nooit zo mooi gepoetst geweest Bloos .

Toen had ik les van de eigenaar en na de les kreeg ik te horen dat ik naar de gevorderde mocht Haha! !! Nog beter nieuws !! Voelde me nl. totaal niet goed in mijn groep , leerde echt niets bij ! Dus mag naar een groep hoger! Nog beter dus Lachen !!


Foto's komen maandag online Knipoog !

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:50

ik vind het echt leuk voor je joh!! *LOL* ik wil echt de foto's zien Haha! kijken hoe ruano veranderd is Haha! wss niet veel maar toch Knipoog ik wil ze gewoon zien!!!!! Tong uitsteken Clown

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 09:02

sofiekexxx schreef:
ik vind het echt leuk voor je joh!! *LOL* ik wil echt de foto's zien Haha! kijken hoe ruano veranderd is Haha! wss niet veel maar toch Knipoog ik wil ze gewoon zien!!!!! Tong uitsteken Clown


Hij is DIK geworden Haha! , zijn been is helemaal weer het oude en hij heeft zijn zomervacht Lovers .En wat was ik blij dat ie zijn manen nog had *LOL* , al die polopaarden hun manen zijn er af , Misselijk ! En zijn manen zijn gegroeit Haha! !

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 09:24

Echt gaaf zeg, sowieso dat je hem weer gezien hebt, maar zeker dat je weer op hem mag rijden!! Haha! Ook fijn dat je een les hoger mag Lachen .
En waar blijven de foto's Schijnheilig ?