Verkocht....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 21:03

ik d8 ok dat ze eerst naar een particulier zouden gaan maar ze zijn dus als nog beland op een manege....

Dus ja...

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 21:23

maar desiree toevallig is het zo dat ze bij ons op de manege in de zomer voor de lessen in de wie lopen
&
ze zijn nu weer aan een andere manege verkocht
dusssssssss !!!!!!!!!!!

alex tinker
Berichten: 17
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: almere

paardenruil Almere/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 14:06

Ik wil even reageren op het feit, dat velen denken dat onze manegepony's/paard bij een particulier zijn terecht gekomen. Dit is dus niet zo. Nu moeten ze weer net zo hard werken als eerst alleen dan nu op een andere manege. Nu moet ik wel zeggen, dat de manege in Boskoop er echt te gek mooi uitziet. Dus hopelijk wordt het alleen maar beter voor ze. Maar......het blijven manegepaarden. En van de 5 geruilde paarden/pony's schijnen er al weer 2 te zijn/worden verkocht. Dat gaat lekker zo en is dan lijkt me niet echt de bedoeling, want zo blijft er nog geen manegepaard over. Direct zijn de andere ook verkocht voor je het weet. Ook voor de liefhebbers van deze paardjes van manege bentwoud niet zo leuk, toch. groetjes Nikki

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 14:14

sja, al dat gerouleer is inderdaad niet zo leuk voor die paarden. dat is inderdaad wel goed balen. Ik snap dan niet dat die manege de paarden dan niet liever houdt, als het goede en fijne paarden zijn. MAar kennelijk vinden ze de winst het belangrijkste. Maar of dit een lange termijn winst is....

Tinkerbinkie
Berichten: 4
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Almere

Foto van thuis naar hier op bokt ??????

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 17:50

Hallo hoe krijg ik een foto van mijn Tinker die in een bepaalde map op mijn PC staat bij jullie op bokt onder mijn naam? Ik snap niets van de uitleg, misschien is er iemand die het wat simpeler kan uitleggen?
Dank jullie

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 20:28

hey ik wil niet zurren maar daar hadden he het nie of er tinkerbinkie

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 16:10

Hoi,
Ik ben Corine en Beauty was mijn lievelingspony. Ze is in de stal superbang. MAar voor mij was ze niet meer bang omdat ze mij vertrouwde. Ik hield echt heel veel van haar en toen was ze opeens weg. Ik hoop echt dat ze niet nog verder doorverkocht wordt want ik wil haar heel graag opzoeken. Lola is wel lief. Pambri heet bij ons nu Pimpardi maar ze is wel klein. DIe andere grote heet nu Moonstrike. Alleen Moonstrike loopt nog niet mee omdat hij heel erg kreupel was. Ze zeiden dat hij van de laasklep gedonders was maar hij zit ook helemaal onder de mok.

En over manege Bentwoud gesproken, het is echt een hele goede manege. Paarden worden heel goed verzorgd, mogen 2 dagen in de buitenpaddocs en in de zomer gaan ze 2 maanden de wei op met z'n allen. Ze staan in ruime boxen en gaan regelmatig naar de hoefsmid. De pony's mogen niet langer dan 2 uur per dag lopen.

Die 5 paarden en pony's zijn weggegaan omdat ze volgens Joop(eigenaar manege) het minst populair waren maar ze zijn juist supertof en heel erg lief.

Als BEauty verkocht wordt, vertel me dan alsjeblieft waar ze heen is gegaan want ik hou zoveel van haar. Ik was net blij dat ik haar gevonden had en dan moet ze opeens weer weg.

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 16:30

beauty is nog nie verkocht maar of dat nog gaat geburen weet ik nie

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 16:35

Was Pampbri(Pimpardi) jouw lievelingspony? Ik kan je wel een beetje op de hoogte houden als jij mij over beauty op de hoogte houd(en de andere paarden) Ik had namenlijk een heel ander verhaal gehoord waar de pony's heen waren. HEt klopte dus voor geen meter maarja. Ik hoop echt zo dat BEauty nog een tijdje blijft want dan kan ik haar opzoeken.
xx Corine

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 16:38

ja is goe doen we en ja pammie was mijn schatje

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 00:16

Hoi,
Ik heb t voor elkaar hoor, pimpardi heet weer gewoon pambri en stardinges heet weer hoe ze eerst heette. En goed nieuws!!!! Ik ga morgen(zaterdag) naar pampushout!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dan kan ik mijn lievling weer zien. Ik heb zo'n zin.
Groetjes Corine

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 09:05

Dus ze heten gewoon weer Lola, Kynella en Pambri???

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 18:19

dat word wel ff een end rijden Haha!

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 17:03

Ja, ze hebben gewoon weer allemaal hun eigen naam. Ik heb daar ook met een meisje gepraat dat hier op Bokt Pino heet. Ik vind het wel jammer dat beauty en polly in 1 box staan want polly heeft geen leven zo, beauty is duidelijk de baas. Ik weet zeker dat Beauty me herkende want ze was zo lief. Ik heb een heleboel foto's gemaakt. Ik ga heel misschien volgende week zaterdag er weer heen.
xxx Corine

P.S. Zouden we misschien een boktmeeting kunnen houden??

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 23:17

tja zo zijn manege,s zodra het geld oplevert zijn ze weg he.

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 09:26

Maar wat ik ook nog gehoord had was dat heel pampushout wordt verkocht en alle paarden dus ook. Ik weet niet in hoeverre dit waar is maarja.

Surma
Berichten: 212
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 17:45

ff over manege pampushout, er wordt al zolang door jan en alle man gezegt dat ie verkocht wordt, maar volgens mij niet hoor!! want het is nog steeds niet verkocht dus!!

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 21:52

het is mechien een domme vraag maar wat is een meeting ???? Clown Haha! Knipoog Verward

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 22:35

Nou.... Ik heb nog nooit aan een boktmeeting deelgenomen maar dat is dat bokkers met andere bokkers op een bepaalde plaats afspreken. En dit lijkt me een mooie gelegenheid want mensen van pampushout willen wel graag naar Bentwoud en mensen van Bentwoud willen graag naar Pampushout. Snappie t een beetje. Maar als je een keer wilt komen om pammie weer te zien kan je dat tegen mij zeggen en dan ben ik er ook, is wel handig als je een bekende hebt.

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 20:42

oja Haha! ik ben af en toe een beetje blond lol

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 10:04

Beaty en Polly zijn hele leuke pony's. Ik geef ponylessen op de manege en ik vind ze heel braaf, ze gaan een beetje hard maar ze zijn echt goede pony's voor de lessen, ze zijn ook heel lief.
De paarden ken ik niet zo goed maar wat ik hoorde doet die vos het heel leuk!!! Leuk alsw jullie langskomen van de andere manege een keer.
Pambri is zo lief en leuk en Lola uis ook helemaal te gek!!! Veel plezier met deze schoonheden!!! Groetjes Monique.

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 16:16

Hee mensen,
Laatste nieuws van de manege, Kynella gaat weer terug want ze is de hele tijd kreupel. En misschien wordt Pambri ook wel weer verkocht voor een ander want die is ook al lang kreupel. Lola blijft gewoon want die is lief. Ik ga Joop smeken of hij beauty terug wil nemen.
xxx Corine

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 19:30

wat is er nou weet allemaal aan de hand
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zit hier gek te worden Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
ik hoor nou weer dat chanickyo ok vekocht is ?
kloppen deze geruchten ????????
en gaat pambri ok weer door vekocht is ??
en kynella terug ?¿?????????????????? Verward ?????

Verdrietig IK WORD GEK VAN DEZE POPPENKAST !!!!!!!!!!! Verdrietig

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 23:31

Hoi,
Kynella komt weer terug naar pampushout. Als Pambri nog lang kreupel blijft gaat die ook terug. Chanickyo is nu ook bij ons maar die was onhandelbaar met rijden dus die gaat ook weer terug. Er is ook nog een klein paard, een vosje bij ons, naam weet ik niet. Wat hier nu staat is allemaal waar.
xxx Corine

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 23:31

Hoi,
Ik weet eigenlijk niet echt wat deze 2 maneges aan t doen zijn maar volgens mij is Joop gewoon steeds een paar paarden aan t uitproberen en als ie ze niet goed vind geeft ie ze weer terug. Hij zei ook dat die 5 manegepaarden ook maar op proef waren.
xxx Corine