Een dip..... en een paar vragen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 20:33

Met Hof ging het net een tijdje goed, maar ik krijg weer minder hoop op dit moment voor onze toekomst... Zn etterbakkie-karakter komt namelijk weer op zetten... Hij neemt me ook in de maling, ik heb hem gister in de les es aangepakt (op aandringen van instructrice Tong uitsteken) en vandaag.... Ik kon hem niet eens meer uit de wei krijgen! Normaal loopt ie naar me toe, of hij blijft gewoon staan, en nu.... Alleen maar wegrennen... En nu heb ik dus zoiets van, dan maar niet zo streng aanpakken... Maar ja, dan heeft ie nog steeds de maling met me.. *zucht*

Cindyt schreef:
ik denk dat ik alles fout doe en weet niet wanneer ik juist streng of lief moet zijn.....

Dat probleem heb ik (af en toe) ook, vooral dat streng en lief zijn, Hof is zo lief, maar onder het rijden.... Hij weet gewoon TE goed hoe hij eronder uit moet komen.

Veel succes iig ermee! Lachen



Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 16:26

Ineke2 schreef:
En wint hij dus weer Knipoog
Wil hij niet komen in de wei en gaat hij steeds rennen? Laat maar rennen dan...
Neem er de tijd voor...
Als hij steeds wegrent moet je hem blijven achtervolgen, zorg dat hij geen seconde stil kan blijven staan. Hij wil waarschijnlijk graag gaan grazen, maar dat kan hij niet als hij moet blijven lopen Knipoog
Na een tijdje (kan zeker de eerste keren) vrij lang duren, zal hij er genoeg van krijgen en zich laten pakken.
Pak hem dan, doe het halster om, beloon hem en neem hem mee uit de wei...even poetsen o.i.d. en weer terug zetten in de wei.

De volgende dag weer proberen, waarschijnlijk laat hij zich dan al sneller pakken Zoniet, concequent gewoon volhouden. Als je gaat rijden ook gewoon aanpakken, desnoods neem je een tijdje meerdere keren per week les, luisteren moet ie Tong uitsteken

Ja idd, ik heb er gister ook de tijd voor genomen, ik werd op laatst pissig, heb de longeerzweep opgehaald en hem best laten lopen. In het begin liep ie met de oortjes naarvoren, maar op het laatst achterover, en toen kon ik hem ook zo pakken. Vandaag liet ie hem wel zo pakken... Ik snap het beestje niet meer Tong uitsteken En hij liep nu op wedstrijd weer goed?

Maar ja, ik zal ff ophouden met het verpesten van dit topic Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 73 bezoekers