Super!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Super!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-02 10:21

Wauw, ik ben helemaal blij!
Gister had ik les, en ik was wel een beetje bang dat hij óf sloom, óf stijf zou zijn, maar integendeel! Hij begon super actief, maar kon dat uiteindelijk met z’n conditie nog niet bolwerken. Hij liep heel keurig los, ontspannen en maakte zich geen enkel moment sterk, echt incredible! Hij liep heel netjes rond, bracht zijn achterhand netjes onder en liet zich heel makkelijk omstellen e.d. Mijn instructeur vond m ook super lopen. Don’t worry, het mooiste moet nog komen.
Ik ging doorzitten om terug naar stap te gaan, en toen begon hij toch te sjouwen. Gelijk hoger ingesteld, achterhand er nog beter onder, echt helemaal te wauws! Mijn instructeur stond zowat te kwijlen ha ha… Daarna de galop, daar liep hij ook al zo onwijs lekker ontspannen, heel netjes hoog ingesteld uit zichzelf. Ik zat echt te glimmen op mijn knol. Z’n conditie is nog niet helemaal super, maar hij lóópt… Aan het eind moest ik hem wel flink achter z’n broek aanzitten, maar hij bleef zijn uiterste best doen.
Na de les nog eventjes met m’n instructeur gepraat, hij zei dat Joop wel een wisselvallig paard is, en dat dat kan verklaren waarom hij zondag nog super stijf was, en nu gewoon super liep. Hij vond m erg goed, ondanks dat hij 3 weken ‘niks’ gedaan heeft. En vooral het doorzitten vond hij geweldig, dat moest ik maar vaker gaan doen! Ik ben echt supertrots op mijn kleine etter. Vanavond weer lekker dressuren, morgen een beetje door het bos cruisen, en zondag weet ik nog niet. En dan maar hopen dat hij volgende week wéér beter is. Ik was ook heel trots op mezelf want mijn instructeur vond dat ik nu toch heel netjes van de linkerkant afbleef. Omdat Jopie daar heel erg op hangt is dat voor mij ook best moeilijk, maar het cursusje schijnt toch wel gewerkt te hebben.
Het is wel een pak van m’n hart dat hij nu gewoon weer super loopt, en er bijna niks meer van zijn dip te merken is.

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 10:44

Gaaf joh, goed gedaan!!!!!!!!! Haha! Knipoog

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 14:41

Wouw!!!
Ik zou echt heel trots zijn op mezelf!(ben jij ook denk ik)
Veel plezier met dressuren