hoeveel kloteder kan ik me nog voelen???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

hoeveel kloteder kan ik me nog voelen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 13:16

Mijn vriendje ziet het niet meer zitten tussen ons!!!!!
Ik snap er echt niks van, we hebben nooit ruzie,kunnen keigoed met elkaar praten,lachen en.....Van het weeknd zei hij nog hoeveel hij van me hield en hoe gelukkig hij nu eindelijk was en we hebben het over de toekonst gehad, huisje enzo en nu dit....ik sanp er niks van echt helemaal niks. Hij komt zo hierna toe want ik had geen zin om het over de telefoon te doen.

Nu kan ik wel lekker de bossen ingaan alleen maar ja mn verzorgpaardje vertikt het om alleen te gaan en in andere mensen heb ik nu ff geen zin

Preddy

Berichten: 2627
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:32

Jee wat rot meid! Sterkte!! Echt rot, jongens zijn vreemde wezens!

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:01

Jongens, wat moet je ermee! Gewoon een lekkere jankfilm huren (bij voorkeur waar de jongen doodgaat) en met een kilo chocola op de bank gaan zitten Lachen
[Edit] Belkertypfout'[Edit]

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:13

Heel vervelend voor je, sterkte!
Net wat Lowara zegt, koop een doos bonbons en je leven ziet er weer eens tuk vrolijker uit Haha!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:47

Bah wat vervelend.
Ik weet niet hoe oud je bent maar lekker veel stappen en leuke dingen doen met je vriendinnen en dan die jongen proberen te vergeten.
Sterkte OK dan!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:49

Hè bah, wat naar dat het zo onverwachts is ook...komt als een klap aan natuurlijk! Ik zou het wel weten hoor, lekker weer op stap zonder een blok aan je been Knipoog Maar eerst jezelf even flink zielig voelen en idd de film en chocola natuurlijk Haha!