Zo trots op me mannetje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Zo trots op me mannetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 11:47

Gister had ik weer springles na een week of 4. Nu is Co een draver en heeft nog wel wat moeite met de lange galloplijnen. Zowieso gaat het vaak wat sneller als ik zou willen.
En af en toe ziet ie een hindernis gewoon niet zitten en dan kan je op je kop gaan staan, maar hij is niet van plan om ook maar in de buurt te komen dan.
Maar gister was ie zo braaf, bleef netjes wachten op mij en sprong alles wat ie voor de voeten kreeg gestuurd van mij. Kreeg zelfs van de instructrice compliment, ik was zo trots op mijn eigen ventje Haha! . Hij heeft in tijden niet zo braaf gesprongen. Zo heerlijk he als je zo blij/trots bent op je eigen paard, ben gelijk weer helemaal verliefd Bloos! .

Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 11:50

nou dat kan ik me heel goed voorstellen

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 01:27

Vandaag dressuurles gehad en dat ging ook al zo super. Jaja ooit word het allemaal nog eens wat. Mijn superknolliebollie.
Nu hopen dat ik snel slaag voor me E rijbewijs dan kan ik hem op gepaste manier belonen voor dit soort acties, das namelijk wat hij het liefste wil is crossen op het strand.

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 01:28

Top dat 'ie zo lekker gaat Irma Lachen

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 01:30

Jaja ben er ook blij mee. Maar bij jou gaat het ook super las ik net in je profiel. Wat is dat allemaal met v. Baalen? Heb het allemaal niet gevolgt.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 10:17

Fijn hoor dat het allemaal zo goed gaat!
Volhouden en succes ermee OK dan!