Of je wordt gewoon aangereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Of je wordt gewoon aangereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 20:32

Heey medebokkers,

Ik was vandaag op weg van me werk naar huis. En toen kwam ik bij zo'n stuk weg waar het fietspad twee kanten op gaat en er kwam zo'n man van links in een auto. En ik zag dat hij niet naar mijn kant keek dus ging al remmen. en toen DACHT ik dat hij dus wel naar mij keek en reed door maar toen reed hij dus ook door. BOEM!!!!! Reed hij tegen de achterkant van mijn fiets aan. ik week gelukkig nog uit anders was hij tegen mij aangereden. En ik stopte dus en hij wilde gewoon doorrijden Scheve mond . DUs ik bleef boos kijken toen is hij toch maar even uitgestapt. Zegt ie zo: ja is er wat gebeurd , ik zo : ja tuurlijk je hebt me aangereden omdat je zo dom bent om niet naar 2 kanten te kijken maar ja schele mensen moet je ook hebben en toen stapte die kei arrogant in zijn auto en reed weg. Ik was echt zo boos op dat moment dus dacht ff niet goed na voor ik iets eruit flapte. Bloos! Maar ja gelukkig niks aan over gehiouden zelf maar me fiets heeft nog een slag in het wiel erbij maar ja.
Eind goed al goed.

Groetjes sjaslique

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 20:36

Gelukkug dat je verder zelf niks hebt.
Zulke mensen zijn echt arrogant.
Ik had vlede jaar ik fiets daar vrolijk op fietspadje.
Komt er zon jonge gast aan in een sportwagentje.
Ja boem tege me op gereden.
Komt hij kwaad de auto uit gelopen begint op mij te schelden.
Terwijl zijn schuld was.
ging hij eerst naar zijn auto kijken of er geen schram was.
Sommige mensen met autos kijke echt niet uit.
Maar beste is wel kenteken op te schrijven als ze iets kapot hebbe gemaakt ofzo.

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 20:38

Jammer dat je zijn kenteken niet had genoteerd, anders kon je hem de rekening versturen voor je fietswiel!

Gelukkig heb jezelf niets Ach gut

Sommige mensen..... een heer in het verkeer bestaat niet

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 22:34

Tsja..ik denk toch dat als je iets rustiger was geweest je er gewoon uit had kunnen komen.
Heftige reageren lucht op en op dat moment voelt het natuurlijk ook zo.

Maar nu zit je met een slag in je wiel en de reparatiekostten zouden voor hem zijn......

Die man was dan misschien arrogant, maar als iemand zo'n mond tegen mij had opengetrokken had ik ook weer ingestapt en weggereden, ongelukjes gebeuren, normaal reageren steeds minder.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 22:41

happyhorse schreef:
Sommige mensen met autos kijke echt niet uit.
En wat dacht je van de gemiddelde fietser?

Verder ga ik wel met Sily mee, hoewel die man natuurlijk ook niet helemaal op de goede manier bezig was (maar waarschijnlijk was ook hij geschrokken) maakt zo'n reactie de meeste mensen niet echt meewerkend Knipoog

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 01:19

Sily schreef:
Die man was dan misschien arrogant, maar als iemand zo'n mond tegen mij had opengetrokken had ik ook weer ingestapt en weggereden, ongelukjes gebeuren, normaal reageren steeds minder.


Ja, ik kan niet anders zeggen dat ik het ermee eens ben.
Wat Richtje zegt is ook iets wat ik aan wil halen. Jij keek wel goed uit, gelukkig maar. Maar er zijn zoveel mensen die gewoon maar de weg overvliegen en niet eens op of om kijken of het wel kan.
Als je niet alle fietsers rond je auto in de gaten houdt schrik je nog wel eens een keer wezenloos...

Deze man had beter uit moeten kijken, helemaal mee eens. Maar ik kan er ook wel inkomen dat als jij zo'n reaktie geeft hij zo weer wegrijdt en denkt van: "Stik er maar in.." Tsja, ik zou precies hetzelfde denken...

Maar ach, ook weer wat geleerd want de volgende keer (laten we hopen dat die niet komt), kan je misschien je kosten terug krijgen.

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:27

dus als je dood op de grond lag.. laat die zak je zo liggen en rijdt verder:S vage man :S dat had ik ook ik was aangereden door een auto en die man rijdt verder en toen hebben andere hem terug gehaald (ik bleef op de grond zitten) ennuh toen stapte hij uit en zij"oei mijn auto, meisje waar woon je dan kan ik de verzekering in orde maken" hij maakte meer zorgen om de auto dan wat anders!!

GR Tanja

summerfeel

Berichten: 1290
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 21:05

hey angelique
tis maar goed dat t niet erger is, ik hoop voor je dat je fiets niet kapot is
anders kun jij fijn de schade betalen.
egt lompe mensen zijn er overal joh. dat merk ik op de scooter ook altijd.
vooral mensen die geen knipperlicht aan hebben en op het laatste moment gaan afslaan vind ik irritant.
maar t is maar goed dat je er niks ernstigs aan over hebt gehouden anders had je zaterdag niet kunnen komen Knipoog

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 21:10

Gelukkig is het goed afgelopen en heb je niets ernstigs.
Ik kan goed begrijpen dat je zo reageerde en ik snap ook wel van die man dat ie wegreed, maar ik snap niet dat ie eerst niet van plan was uit te stappen. Verward Maja eind goed al goed toch Haha!