Vieze oude shetlandpony!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Vieze oude shetlandpony!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 14:16

Kwam ik gister op stal, vertelt een stalgenoot van me dat mijn shetlanderruin van 22 die middag 2 of 3 keer de shetlandmerrie van de boer heeft gedekt, die een jaartje of 6 is Bloos! Bloos! Bloos!
Hij heeft haar echt gedekt, dus niet alleen even meerijden Lovers

Ik heb hem dit jaar al 10 jaar (moet eigenlijk wel een feestje geven volgende maand, ons jubileum Haha! ) Maar ik heb hem dus nog nooit zien dekken, niet eens een poging. Ook heeft er 4 jaar een merrie bijgestaan die zich erg opdrong als ze hengstig was maar daar moest hij niets van hebben. Hij gedroeg zich gister ook als een echte hengst, liep de hele boel bij elkaar te gillen en elke merrie die voorbijkwam kreeg een hele show...

Zou hij nu zijn ware liefde gevonden hebben? Lovers waar hij al een jaar mee in de wei loopt Knipoog

Hier mijn 'wilde hengst':
Afbeelding

Jammer genoeg geen foto's van de daad, mn stalgenoot had wel haar camera bij zich maar was zo stomverbaasd dat ze vergat foto's te maken. *LOL*



Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 14:26

laat rijp? hmmm in de natuur zou hij nu zo'n beetje dood moeten gaan dacht ik Schijnheilig
Het enige verschil wat er is, is dat er wel een jonge (en laat gecastreerde) ruin bij loopt die die merrie telkens van hem afpakte (niet om te dekken maar gewoon voor de heb)
Hij heeft dit ruintje dus van de week eindelijk verslagen (heeft 5 weken geduurd), beetje dominante shet heb ik wel haha, die geeft niet snel op.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annemiek73, Pommier, ravie2013 en 34 bezoekers